Harley-Davidson promuje swój pierwszy elektryczny motocykl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Harley-Davidson promuje swój pierwszy elektryczny motocykl

Jeden z najpopularniejszych producentów motocykli na świecie – Harley-Davidson – wprowadza na rynek swój pierwszy motocykl o napędzie elektrycznym.

Model LiveWire wyróżnia się błyskawicznym przyspieszeniem oraz średnim zasięgiem minimum 158 km. Jak twierdzi sam producent – maszyna ta gwarantuje też zupełnie nowe, niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Model dostępny już jest na polskim rynku, wobec czego Harley-Davidson CEE zleciło agencji Mediacore realizację kampanii online dotyczącej tego motocykla.

– Nasza wieloletnia współpraca z marką Harley-Davidson jest jedną z kluczowych oraz najbardziej satysfakcjonujących w naszym portfolio. Bardzo cieszymy się, że możemy pomóc w promocji tak rewolucyjnego produktu, jakim jest pierwszy wśród wiodących producentów, tego typu motocykl – twierdzi Marcin Oleszko – członek zarządu agencji Mediacore. 

Kampania realizuje komunikację wizerunkową oraz zachęcającą do przetestowania motocykla LiveWire, a także zwiastun serialu „Long Way Up”. Jest to trzecia część motocyklowej sagi produkowanej przez  Ewana McGregora i Charleya Boormana – dwóch słynnych aktorów, których pasją są motocykle. Bohaterowie przemierzają dwa kontynenty, pokonując drogi i bezdroża z krańca Ameryki Południowej do Los Angeles. W „Long Way Up” aktorzy podróżują elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire. Serial (w Polsce pod tytułem „Wielka wyprawa przez Ameryki”) dostępny jest na platformie Apple TV+.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij