BMW Group partnerem strategicznym kampanii społeczno-edukacyjnej Elektromobilni.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BMW Group partnerem strategicznym kampanii społeczno-edukacyjnej Elektromobilni.pl

BMW Group zostało partnerem strategicznym pierwszej w Polsce kampanii społeczno-edukacyjnej, wspierającej rozwój zrównoważonego transportu. Akcja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych i ma na celu podnoszenie świadomości polskiego społeczeństwa na temat elektryków.

W ramach kampanii wystartuje nowy serwis edukacyjny – elektromobilni.pl, który będzie źródłem rzetelnych informacji na temat elektromobilności w Polsce. Dzięki specjalnym narzędziom i kalkulatorom, jego użytkownicy będą w stanie przekonać się, czy samochód z napędem elektrycznym spełnia ich oczekiwania, a następnie podjąć świadomą decyzję o zmianie pojazdu na zelektryfikowany. Na stronie znajdą się m.in. katalog modeli EV dostępnych na polskim rynku, mapa stacji ładowania, czy kalkulator kosztów ładowania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Przyszłość samochodów coraz ściślej wiąże się z elektryfikacją, a BMW Group, będąc prekursorem na rynku zrównoważonej mobilności, chce stale przyczyniać się do rozwoju krajowego parku pojazdów elektrycznych. Tym bardziej cieszy nas partnerstwo z PSPA przy kampanii Elektromobilni.pl, dzięki której kierowcy będą mogli zapoznać się z elementarną wiedzą z obszaru elektromobilności i poznać korzyści, jakie – oprócz ograniczenia emisji CO2 – płyną z użytkowania pojazdów zelektryfikowanych. To z kolei przełoży się na podejmowanie przez nich przemyślanych decyzji co do wyboru między autami z silnikami konwencjonalnymi oraz pojazdami zelektryfikowanymi i pozwoli osiągać maksymalną radość z jazdy – mówi Przemysław Konarski, e-Mobility manager, BMW Group Polska

BMW Group cieszy się wyjątkową pozycją w tym segmencie rynku motoryzacyjnego. Firma od lat wyznacza sobie konkretne, ambitne cele w zakresie rozwoju floty pojazdów zelektryfikowanych. Do 2023 r. będzie posiadała w swoim portfolio co najmniej 12 pojazdów typu BEV oraz 13 aut typu PHEV. Obecnie BMW Group oferuje aż 14 pojazdów wykorzystujących napęd elektryczny, a to oznacza najszerszą gamą modelową na rynku. W portfolio znajduje się m.in. BMW i3, które od 2014 r. pozostaje najpopularniejszym kompaktowym samochodem elektrycznym w segmencie premium na świecie. Marka BMW w swojej ofercie ma także bestsellerowe hybrydy plug-in, takie jak BMW serii 5 czy BMW serii 3, cieszące się szerokim uznaniem wśród klientów na polskim rynku. Z kolei marka MINI już od ponad roku oferuje bezemisyjną jazdę dzięki miejskiemu modelowi MINI Cooper SE oraz hybrydzie plug-in MINI Cooper SE Countryman ALL4.

Jednym z celów firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju jest także redukcja emisji CO2 do atmosfery dla całego cyklu życia samochodu. W tym zakresie do 2030 r. emisja na każdy pojazd ma zostać zmniejszona o co najmniej jedną trzecią. Do tego czasu po światowych drogach będzie poruszało się ponad siedem milionów pojazdów zelektryfikowanych BMW Group, a około 2/3 tej liczby będą stanowiły auta w pełni elektryczne. To także przyczyni się do zmniejszenia emisji CO2 z pojazdów – aż o 40% na każdy przejechany kilometr.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij