Kampania K2 przedstawia najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania K2 przedstawia najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX

Agencja kreatywna K2 przygotowała najnowszą odsłonę kampanii dla UPC, wprowadzającą na rynek najmniejszy w Polsce dekoder 4K.

W ramach działań promujących pięknie niewielki, wielce zaawansowany dekoder 4K od UPC, 23 października ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Agencję K2. Najnowsza kampania UPC promuje dekoder 4K, w mini rozmiarze, ale z całą mocą możliwości. UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, sterowanie głosem, profile, Replay TV czy oglądanie telewizji na różnych urządzeniach.

– To już kolejna kampania UPC, która wykorzystuje stworzonego przez nas brand hero nie w ramach historii stricte fabularnej, a raczej symbolicznej, plakatowej. Konsekwentnie budujemy visual identity marki, rozbudowujemy repertuar wykorzystywanych form. To kapitał marketingowy, z którego marka będzie mogła korzystać przez lata. – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2.

Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, outdoor i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij