Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TK Maxx wspiera płockie organizacje charytatywne

Płockie Stowarzyszenie „Odzyskać Więzi” i Fundacja Dzieciom z Upośledzeniem Umysłowym „Agnieszka” otrzymały wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesense. Jednorazowa dotacja została przekazana organizacjom działającym na rzecz dzieci niepełnosprawnych i dotkniętych autyzmem.
O autorze
2 min czytania 2020-10-29

Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. W ramach tegorocznych działań wsparcie finansowe trafi m.in. do dwóch organizacji charytatywnych z Płocka i okolic: Stowarzyszenia „Odzyskać Więzi” obejmującego terapią dzieci z autyzmem oraz do ogólnopolskiej Fundacji Dzieciom z Upośledzeniem Umysłowym Agnieszka, która pomaga dzieciom niepełnosprawnym i ich rodzinom budując pod Płockiem Grodziskową Osadę Radości. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy, znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund.

– Informacja o przyznaniu dotacji pieniężnej dla Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Autyzmem „Odzyskać Więzi” była dla nas olbrzymią niespodzianką, którą przyjęliśmy z wielką radością i wzruszeniem. Zostaliśmy wybrani spośród tak wielu organizacji. Nasze Stowarzyszenie już od 16 lat realizuje swoją misję, którą jest kompleksowa terapia skierowana do dzieci i młodzieży z zaburzeniami spektrum autyzmu. Obecnie pod naszymi „skrzydłami” znajduje się 120 podopiecznych. Na wsparcie mogą liczyć także ich rodziny. Często borykamy się z problemami finansowymi, dlatego ważna jest dla nas każda złotówka. Otrzymana kwota zostanie przeznaczona na potrzeby naszych podopiecznych. Z głębi serca składamy serdeczne podziękowania i wyrazy wdzięczności za ten szlachetny gest, który jest wyrazem empatii i pięknej potrzeby niesienia bezinteresownej pomocy osobom niepełnosprawnym. – mówi Renata Szpilkowska-Lorenc, przewodnicząca Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Autyzmem „Odzyskać Więzi”.

Dzięki inicjatywie Magdaleny Kinalskiej, która od 1,5 roku pełni funkcję team leadera w płockim sklepie TK Maxx, pomoc trafiła także do Fundacji „Agnieszka”, wspierającej dzieci niepełnosprawne i ich rodziny poprzez animaloterapię.

– Z ogromną przyjemnością wspieram organizacje charytatywne, które pomagają osobom niepełnosprawnym, prowadząc terapię z udziałem zwierząt. Dlatego, gdy zobaczyłam, że Fundacja „Agnieszka” właśnie w taki sposób pomaga swoim podopiecznym, od razu wpadłam na pomysł zgłoszenia tej organizacji do programu Community Fund. Cieszę się bardzo, że moje zgłoszenie okazało się skutecznie i że Fundacja otrzyma dotację – komentuje Magdalena Kinalska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który wspiera edukację dzieci poprzez programy mentorskie. TK Maxx wspiera również Polski Czerwony Krzyż w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym. Natomiast w ramach programu Community Fund w tym roku pomoc ma trafić do ponad 150 regionalnych organizacji w całej Polsce. Łączna kwota przekazanego dofinansowania w ramach Funduszu ma wynieść aż 387 500 zł.

– W TJX Europe bardzo dbamy o wspieranie lokalnych społeczności. Jesteśmy dumni, że możemy razem z naszymi współpracownikami zrobić coś dobrego, nawet będąc w domu! – mówi Louise Greenless, prezeska of TJX Europe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się