W połowie października wystartowała nowa kampania konsumencka Michelin, w której przy zakupie kompletu opon zimowych lub całorocznych, konsument otrzymuje kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych o wartości od 100 do 200 zł w zależności od zakupionego rozmiaru. W tym celu należy zakupić komplet opon i zarejestrować się na stronie promocyjnej. Akcja wspierana jest przez działania offline i online, a cały mechanizm promocji można poznać na stronie promo.michelin.pl. Promocja obowiązuje od 1 października do końca roku lub wyczerpania zapasów. Za zakup i planowanie mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, materiały kreatywne zostały przygotowane przez klienta.
Michelin rusza z kampanią konsumencką
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 02.11.2020
- 2 min czytania
0 udostepnień

W październiku rozpoczęła się kampania konsumencka marki Michelin promująca ofertę opon na zimę. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.