Nowy format Orange Challenge autorstwa Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy format Orange Challenge autorstwa Leo Burnett Warszawa

6 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii Orange Zbliża, reklamująca ofertę świąteczną i wprowadzająca nowy format komunikacji Orange Challenge, który stworzyła agencja Leo Burnett Warszawa.

W spotach telewizyjnych telekom będzie rzucał wyzwania występującym w nich ludziom, którzy udowodnią, że dzięki ofercie Orange wszystko jest możliwe. W jednej z dwóch reklam TV dwójka hostów znanych z social mediów Ekipy Orange rzuca wyzwanie: zróbmy choinkę z tego, co mamy w domu. Domownicy wykazują się ogromną kreatywnością i tworzą wspaniałe autorskie choinki, a niezależnie od wystrojonego drzewka wszystkich zbliżają prezenty od Orange. W drugim spocie challenge brzmi: zaskoczmy bliskich jeszcze bardziej i zapakujmy prezenty tak, żeby przypominały coś innego. Okazuje się, że każdy prezent może dać jeszcze większą radość. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Udało nam się wypracować bardzo spójny transmediowy format, który łączy świat ATL ze światem socialu i digitalu. Każdy z challenge’y, które zobaczymy w TV, będzie można odtworzyć w social mediach, będzie też można rzucać kolejne wyzwania, które wciągną użytkowników i zachęcą do tworzenia dodatkowego contentu – mówi Patryk Michoń, creative group head Leo Burnett.

– Można powiedzieć, że udało nam się przełożyć socialowy format challenge’u na język TV – dodaje Małgosia Bęczkowska, account director Leo Burnett.

W ofercie świątecznej Orange reklamowane są telefony, które można dostać w prezencie, kupując smartfon z abonamentem lub pakiet Orange Love z telewizją. 

Na potrzeby kampanii reklamującej ofertę świąteczną oraz wprowadzającą nowy format Orange Challenge, agencja Leo Burnett przygotowała 4 spoty 30”, 4 x 15”, które zobaczymy w kanałach należących do stacji TVN i Polsat. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną w SM, digitalu, w punktach sprzedaży Orange i w radiu ogólnopolskim. 

Filmy wyprodukowano w Film Produkcja. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Marcin Filipek

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij