TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Play rozpoczyna współpracę z CD Projekt Red

Play i CD Projekt Red łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

Play wesprze polskie studio tworzące i wydające gry wideo w działaniach promocyjnych gry Cyberpunk 2077. Operator przygotował dla nas szereg niespodzianek na nadchodzące tygodnie, a swoje działania rozpoczyna od organizacji nietuzinkowego konkursu trwającego od 6 do 23 listopada, którego uczestnicy mają możliwość przenieść się do roku 2077 i stworzyć własną futurystyczną wizję Night City – miasta, w którym rozgrywa się historia gry Cyberpunk 2077.

Najlepszy fanart stanie się muralem

Biorące udział w konkursie grafiki powinny zawierać elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob) i być wykonane techniką cyfrową. Zadanie bardzo kreatywne, więc nagroda też nie jest byle jaka – najlepsza konkursowa praca zawiśnie na ścianie jednej z warszawskich kamienic! Zwycięska praca zostanie namalowana jako mural przy ul. Brackiej 25 w Warszawie i pozostanie na niej przez cały grudzień.

Aby wziąć udział w konkursie, należy opublikować swoją pracę na profilu na Instagramie, oznaczyć w poście @play_polska i dodać hasztagi #PlayCyberpunk2077 oraz #TeamPlay. Szczegółowe informacje są dostępne w Regulaminie oraz wyróżnionej relacji na profilu Play na Instagramie. Wyniki zostaną ogłoszone 26 listopada, ale wcześniej Play skontaktuje się ze zwycięzcami w wiadomości prywatnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing