Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Play rozpoczyna współpracę z CD Projekt Red

Play i CD Projekt Red łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

Play wesprze polskie studio tworzące i wydające gry wideo w działaniach promocyjnych gry Cyberpunk 2077. Operator przygotował dla nas szereg niespodzianek na nadchodzące tygodnie, a swoje działania rozpoczyna od organizacji nietuzinkowego konkursu trwającego od 6 do 23 listopada, którego uczestnicy mają możliwość przenieść się do roku 2077 i stworzyć własną futurystyczną wizję Night City – miasta, w którym rozgrywa się historia gry Cyberpunk 2077.

Najlepszy fanart stanie się muralem

Biorące udział w konkursie grafiki powinny zawierać elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob) i być wykonane techniką cyfrową. Zadanie bardzo kreatywne, więc nagroda też nie jest byle jaka – najlepsza konkursowa praca zawiśnie na ścianie jednej z warszawskich kamienic! Zwycięska praca zostanie namalowana jako mural przy ul. Brackiej 25 w Warszawie i pozostanie na niej przez cały grudzień.

Aby wziąć udział w konkursie, należy opublikować swoją pracę na profilu na Instagramie, oznaczyć w poście @play_polska i dodać hasztagi #PlayCyberpunk2077 oraz #TeamPlay. Szczegółowe informacje są dostępne w Regulaminie oraz wyróżnionej relacji na profilu Play na Instagramie. Wyniki zostaną ogłoszone 26 listopada, ale wcześniej Play skontaktuje się ze zwycięzcami w wiadomości prywatnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing