Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mondelez Polska startuje z własnym sklepem na Allegro

Mondelez Polska startuje z oficjalnym sklepem internetowym na Allegro, największej platformie e-commerce w kraju. Już od października konsumenci mogą w wygodny i bezpieczny sposób kupować ulubione czekolady i ciastka m.in. marek takich jak Milka, Toblerone, OREO, Delicje, Prince Polo oraz Lubisie.
O autorze
1 min czytania 2020-11-10

Mondelēz International, producent takich marek jak Milka, belVita, Oreo, Delicje, Prince Polo, Toblerone czy Halls, konsekwentnie realizuje swoją strategię e-commerce zarówno na świecie, jak i w Polsce. W październiku br. polski oddział firmy otworzył swój oficjalny sklep internetowy na Allegro.

– Wejście na Allegro to kolejny krok w realizacji naszej strategii e-commerce. W Polsce sprzedaż online w branży spożywczej stanowi nadal jedynie 1,5% całości biznesu, ale rozwija się dwucyfrowo więc zdajemy sobie sprawę, że jest to kanał przyszłości także w naszej branży. Trwająca epidemia COVID-19 wpłynęła na zachowania konsumentów oraz przyspieszyła rozwój zakupów przez internet. Zaletą tego kanału, jest nie tylko wygoda i dostęp do znacznie szerszej niż w sklepach stacjonarnych oferty, ale także bezpieczeństwo zakupów, które w obecnych czasach nabrało szczególnego znaczenia. Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z Allegro konsumenci będą mogli w bezpieczny sposób wybierać spośród niemal całego naszego portfolio – powiedział Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.

Oficjalny sklep internetowy Mondelez Polska oferuje ponad 120 różnych produktów marek takich jak Milka, OREO, Delicje, Nussbeisser, Toblerone, Lubisie czy belVita. Dodatkowo firma planuje stopniowe poszerzanie asortymentu o kolejne marki z portfolio słodyczy i przekąsek, w tym także produkty sezonowe – już niedługo w ofercie znajdzie się typowo świąteczny asortyment.

Sklep dostępny jest pod adresem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj