Mondelēz International, producent takich marek jak Milka, belVita, Oreo, Delicje, Prince Polo, Toblerone czy Halls, konsekwentnie realizuje swoją strategię e-commerce zarówno na świecie, jak i w Polsce. W październiku br. polski oddział firmy otworzył swój oficjalny sklep internetowy na Allegro.
– Wejście na Allegro to kolejny krok w realizacji naszej strategii e-commerce. W Polsce sprzedaż online w branży spożywczej stanowi nadal jedynie 1,5% całości biznesu, ale rozwija się dwucyfrowo więc zdajemy sobie sprawę, że jest to kanał przyszłości także w naszej branży. Trwająca epidemia COVID-19 wpłynęła na zachowania konsumentów oraz przyspieszyła rozwój zakupów przez internet. Zaletą tego kanału, jest nie tylko wygoda i dostęp do znacznie szerszej niż w sklepach stacjonarnych oferty, ale także bezpieczeństwo zakupów, które w obecnych czasach nabrało szczególnego znaczenia. Dlatego cieszymy się, że dzięki współpracy z Allegro konsumenci będą mogli w bezpieczny sposób wybierać spośród niemal całego naszego portfolio – powiedział Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oficjalny sklep internetowy Mondelez Polska oferuje ponad 120 różnych produktów marek takich jak Milka, OREO, Delicje, Nussbeisser, Toblerone, Lubisie czy belVita. Dodatkowo firma planuje stopniowe poszerzanie asortymentu o kolejne marki z portfolio słodyczy i przekąsek, w tym także produkty sezonowe – już niedługo w ofercie znajdzie się typowo świąteczny asortyment.
Sklep dostępny jest pod adresem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024