Marka Gripex opublikowała portret Grypy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Gripex opublikowała portret Grypy

Właśnie dobiegła końca kampania Wielkie poszukiwania Grypy zainicjowana przez markę Gripex®, należącą do portfolio USP Zdrowie.

Za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej umieszczonej na stronie www.portretgrypy.pl, od 14 stycznia 2014 roku, polscy internauci identyfikowali chorobę i tworzyli jej portrety pamięciowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po miesiącu gromadzenia i analizowania nadesłanych rysopisów, wiemy jak wygląda choroba! Najczęściej wskazywane przez Polaków cechy pozwoliły nadać jej ludzki wygląd.

W oczach Polaków Grypa sprawia wrażenie osoby posępnej, ale jednocześnie groźnej, zuchwałej i atakującej z ukrycia. Kiedy człowiek zidentyfikuje w pobliżu tego typu zagrożenie następuje u niego mobilizacja siły oraz gotowość do obrony i walki, niemalże „na oślep” - mówi psycholog, Marta Żysko-Pałuba. Walka z chorobą powinna być świadoma i celowa. Znając jej objawy, zwycięstwo jest łatwiejsze i możliwe dla każdego! – dodaje psycholog.

Żartobliwa, groteskowa i angażująca konwencja podejmuje problem choroby poprzez jednoczesne ośmieszenie i ujawnienie jej najbardziej powszechnych atrybutów. Marka Gripex tworząc uniwersalny portret grypy miała na celu zwrócenie uwagi na umiejętność szybkiej i precyzyjnej identyfikacji jej objawów. Natychmiastowe podjęcie odpowiednich kroków może uchronić nas przed rozwojem choroby, dlatego zawsze warto mieć w zanadrzu skuteczny lek.

Tegoroczna kampania dowiodła, że Polacy potrafią z dystansem podejść do grypy. Nie oznacza to jednak, że się jej nie boją i ignorują – mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie. Marka Gripex zidentyfikowała chorobę, wskazując jej najbardziej powszechne objawy. Z odpowiednią wiedzą i skutecznym lekiem walka o odzyskanie zdrowia będzie z pewnością łatwiejsza – dodaje Monika Gąska.

Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSLGROUP, która prowadzi również działania PR. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup media dba dom mediowy Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij