Nowa kampania Ceneo.pl z Sofi Tukker w tle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Ceneo.pl z Sofi Tukker w tle

Porównywarka cenowa kieruje komunikację marketingową do coraz większej grupy młodych konsumentów.

Tym razem reklamy Ceneo.pl wyróżnia wykorzystanie w spocie digitalowym przeboju Sofi Tukker „Purple hat”. Spot nakręcony w formule teledysku ma na celu pokazanie najważniejszych benefitów płynących z korzystania z portalu. Jest to przede wszystkim wygoda, szeroki wybór produktów i atrakcyjne ceny. Najnowsza kampania reklamowa opiera się na haśle „Cenię sobie” i jest kontynuacją działań rozpoczętych w ubiegłym roku. Zmiana strategii komunikacji miała na celu zwiększenia popularności porównywarki wśród młodych konsumentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja Upside, a za działania digitalowe agencja Exciter.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij