Rebranding COSTA COFFEE z San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rebranding COSTA COFFEE z San Markos

San Markos wygrała przetarg ogłoszony przez CHI Polska, pierwszej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni w Europie, COSTA COFFEE. Docelowo wszystkie kawiarnie COSTA by coffeeheaven i coffeeheaven będą nosiły nazwę COSTA COFFEE.

Celem współpracy jest wprowadzenie jednej marki w miejsce dotychczasowych dwóch, skuteczne budowanie rozpoznawalności a w konsekwencji zdobycie większej liczby klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

COSTA chce stać się wyborem numerem jeden dla bywalców kawiarni w Polsce. San Markos odpowiada za opracowanie idei kampanii, która przygotowywuje klientów do rebrandingu i pozycjonuje markę COSTA na polskim rynku.

Hasło kampanii - ZATRZYMAJ SIĘ - oraz towarzyszący mu symbol pauzy ilustrują wartość, którą Klienci najbardziej cenią sobie w miejscach, jakimi są kawiarnie COSTA. Znajdują tu czas nie tylko na kawę, ale także czas dla siebie, na rozmowę, czy spotkanie z bliskimi i chwilę odpoczynku w pędzie codzienności. Zdjęcia pokazują gości kawiarni w interakcji ze sobą oraz baristami. Nastrój zdjęć utrzymany jest w konwencji obserwowania sytuacji przez osobę trzecią, co daje poczucie prywatności i zarazem uczucie odizolowania od zgiełku.

Do zadań Agencji należy też opracowanie narzędzi komunikacyjnych, które zaprezentują ideę zmiany brandu. W ramach prowadzonych działań San Markos przygotuje koncepty kreatywne oraz adaptację i produkcję materiałów wizerunkowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij