Mimo wszystko to będą udane Święta – przekonuje Carrefour w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mimo wszystko to będą udane Święta – przekonuje Carrefour w nowej kampanii

Ruszyła globalna kampania świąteczna Carrefoura, która promuje szereg ofert, a jednocześnie zachęca do wspierania siebie nawzajem. Została przygotowana przez francuski oddział Publicis Conseil i jest adaptowana na rynek belgijski, hiszpański, włoski, rumuński, argentyński, a także polski.

Nawet dzieci wiedzą, że mijający rok był trudny. Niechaj chociaż Święta będą udane. Cała nadzieja w Mikołaju, chociaż w tym roku czeka go szczególnie trudne zadanie. Mała dziewczynka – bohaterka kampanii – pisze do niego list, prosząc nie tylko o prezenty, ale również o tradycyjne, rodzinne święta, takie jak dawniej. Aby pomóc Mikołajowi, sama przygotowuje dla niego wzmacniający podarek. Carrefour też będzie wspierał Mikołaja i dołoży wszelkich starań, aby każda rodzina mogła mieć udane Święta w tym trudnym okresie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Globalny spot został przygotowany przez Publicis we Francji.

Świąteczna kampania na rynku polskim wystartowała 29 listopada. W ramach działań został wyprodukowany  spot wizerunkowy 30-sekundowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, radio 30 sec, zostały opracowane materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. 

Adaptacja kampanii powstała w Saatchi & Saatchi, a za postprodukcję dźwiękową odpowiedzialny był Prodigious.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij