Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Mimo wszystko to będą udane Święta – przekonuje Carrefour w nowej kampanii

Ruszyła globalna kampania świąteczna Carrefoura, która promuje szereg ofert, a jednocześnie zachęca do wspierania siebie nawzajem. Została przygotowana przez francuski oddział Publicis Conseil i jest adaptowana na rynek belgijski, hiszpański, włoski, rumuński, argentyński, a także polski.
O autorze
1 min czytania 2020-11-30

Nawet dzieci wiedzą, że mijający rok był trudny. Niechaj chociaż Święta będą udane. Cała nadzieja w Mikołaju, chociaż w tym roku czeka go szczególnie trudne zadanie. Mała dziewczynka – bohaterka kampanii – pisze do niego list, prosząc nie tylko o prezenty, ale również o tradycyjne, rodzinne święta, takie jak dawniej. Aby pomóc Mikołajowi, sama przygotowuje dla niego wzmacniający podarek. Carrefour też będzie wspierał Mikołaja i dołoży wszelkich starań, aby każda rodzina mogła mieć udane Święta w tym trudnym okresie.



Globalny spot został przygotowany przez Publicis we Francji.

Świąteczna kampania na rynku polskim wystartowała 29 listopada. W ramach działań został wyprodukowany  spot wizerunkowy 30-sekundowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, radio 30 sec, zostały opracowane materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adaptacja kampanii powstała w Saatchi & Saatchi, a za postprodukcję dźwiękową odpowiedzialny był Prodigious.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing