Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

&Other Stories z nową kolekcją stworzoną we współpracy z Brøgger

W tym sezonie kolekcja specjalna & Other Stories powstała we współpracy z Brøgger: wschodzącą londyńską marką, prowadzoną przez duńską projektantkę Julie Brøgger.
O autorze
2 min czytania 2020-12-01

Projekty są swoistą grą damskiej i męskiej garderoby które przełamują granice między płciami, między stylami, między propozycjami na dzień i na wieczór. Inspirowane matką projektantki, która w latach 80. i 90. pracowała jako adwokat i którą charakteryzowała słabość do jedwabistych tkanin i oficjalnych garsonek w stylu power suit.

Projektanci marki &Other Stories pokochali markę Brøgger za wysublimowany minimalizm i połączenia kolorów, ale też za refleksyjną naturę jej założycielki. Jako absolwentka Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Kopenhadze, Julie Brøgger przeprowadziła się do Londynu, by pracować dla takich kreatorów mody jak JW Anderson, Preen by Thornton Bregazzi oraz Erdem. W 2016 roku założyła Markę Brøgger, by już dwa lata później, z wielkim sukcesem zaprezentować ją na wybiegu Copenhagen Fashion Week. Julie uważa zarówno Londyn, jak i Kopenhage za swój dom więc nie bez przyczyny Brøgger słynie z miksowania tradycyjnego, skandynawskiego rzemiosła z angielskim ekscentryzmem, idealnie odzwierciedlając jej wrodzony talent do łączenia współczesnych elementów w kosmopolitycznym stylem.

– Nasza wspólna kolekcja pogrywa sobie z damską i męską garderobą. Zawiera zarówno wyraziste krawiectwo jak i miękkie, lejące sylwetki. To styl, który sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i w formalnych sytuacjach. Lubię przełamywać garniturowy krój sukienką lub falbanką ponieważ tak widzę współczesne kobiety, które bez skrępowania mieszają style. Granice pomiędzy płciami zacierają się w każdym wymiarze. To naturalne, żeby teraz tak się ubierać – mówi Julia Brøgger.

Rozpoznawalną cechą Brøgger jest wyrazisty styl idealny do noszenia na co dzień. Mimo iż projekty marki wyróżniają się w tłumie, na szczególną uwagę zasługuję doskonałe krawiectwo marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji współpracy z &Other Stories powstała kolekcja na którą się składają seria sukienek z printami w groszki, kwiaty, stokrotki i przeskalowaną kratę. Top i marynarkę wykonano z jedwabiu i poliestrowej tafty, pochodzącej z recyklingu. Doskonale skrojone dwurzędowe, wełniane garnitury wyróżniają się przestrzennym fasonem lub zdumiewającym połączeniem czerwieni z różem. Rozbuchane bufki w ramionach, draperie i falbany kontrastują z minimalistycznymi cięciami i plisowaniem. Mimo iż wzory są kobiece, mają w sobie mroczny pierwiastek, widoczny w palecie barw, na które składa się czerń, biel, pudrowy róż, ostra czerwień i nuty pomarańczu.

– Brøgger maksymalnie wykorzystuje twórcze konflikty: damskie Vs. męskie, Londyn Vs. Kopenhaga, eklektyzm Vs.elegancja,falbanka Vs. garnitur.Bez przerwy fascynujemy i inspirujemy się projektami Julii więc bardzo cieszymy się, że możemy przedstawić jej talent naszym klientkom. Kolekcja specjalna, zaprojektowana we współpracy z Brøgger będzie idealna dla każdej kobiety, która szuka współczesnej mody i będzie aktualna przez wiele sezonów – mówi Anna Nyrén, szefowa kolekcji specjalnych & Other Stories.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja specjalna zaprojektowana we współpracy z Brøgger będzie dostępna w wybranych sklepach & Other Stories i online na stories.com od 3 grudnia 2020 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się