Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica i rozpoczyna 10 rok współpracy z polską marką AGD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica  i rozpoczyna 10 rok współpracy z polską marką AGD

Agencja mediowa Value Media, należąca do największej w Polsce grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę mediową marki Amica. Value Media wraz z SalesTube będą odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i TV dla marki Amica.

Value Media razem z agencją one-stop-shop dla e-commerce SalesTube w wyniku wygranego przetargu zajmą się całościową strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów online i TV dla polskiej marki Amica. Tym samym dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 10 rok współpracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Na naszą decyzję o przedłużeniu współpracy z Value Media złożyło się kilka czynników. Po pierwsze, doceniamy imponujący, przekrojowy i kompleksowy materiał przetargowy wsparty parametrami i deklarowanymi estymacjami na kluczowych dla nas KPI’s. Po drugie, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników wspólnych działań. Nawet w okresie ostatnich 12 trudnych i nietypowych miesięcy mogliśmy liczyć na olbrzymie zaangażowanie i znakomitą efektywność w digitalu. Po trzecie, bardzo podoba nam się podejście zespołu - profesjonalizm, dbałość o detale i świetna komunikacja. To wszystko sprawiło, że zdecydowaliśmy się na powierzenie Value Media w roku 2021 zarówno budżetu online, jak i telewizyjnego – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij