Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel wzięła udział w projekcie charytatywnego Kalendarza Gwiazd na rzecz Fundacji Akogo?

O autorze
2 min czytania 2020-12-03

Redakcja magazynu „Businesswoman & life” już po raz dziesiąty zrealizowała charytatywny projekt Kalendarz Gwiazd, w którym na każdej planszy pozują w duetach wyjątkowe kobiety z różnych obszarów biznesu ze znanymi kobietami ze świata show-biznesu. Tegoroczna edycja Kalendarza Gwiazd, choć tworzona w nietypowym czasie, przyciągnęła wiele znanych nazwisk. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza przeznaczany jest na rzecz podopiecznych Fundacji „AKOGO?” i wsparcie Kliniki Budzik. W tym ważnym społecznie projekcie wziął udział również DHL Parcel. Na okładce kalendarza 2021 Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel, zapozowała u boku aktorki Ewy Błaszczyk.

– Zaproszenie do udziału w jubileuszowej edycji tak szczególnego projektu jest dla mnie dużym wyróżnieniem. To, czego dokonuje Fundacja Akogo?, w życiu tak wielu osób, jest niezwykłe. W DHL Parcel działania społeczne i możliwość wywierania pozytywnego wpływu na otoczenie są dla nas bardzo istotne. Prowadzimy szereg działań z zakresu CSR i jest to jeden z naszych priorytetów. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć Klinikę Budzik i realnie pomóc. Trzymam kciuki, by tegoroczna edycja kalendarza wygenerowała rekordowe zyski – komentuje Agnieszka Świerszcz, prezes zarządu DHL Parcel Polska.

– Jestem wdzięczna, że co roku za sprawą tego niezwykłego kalendarza mamy możliwość wsparcia naszych podopiecznych. Dziękuję Agnieszce Świerszcz i firmie DHL Parcel, za udział w tym szczytnym projekcie, mając nadzieję, że wspólnymi siłami sprawimy, że ten świat stanie się choć odrobinę lepszym miejscem – mówi Ewa Błaszczyk.

Na poszczególnych planszach, u boku przedstawicielek biznesu, pozowały aktorki: Katarzyna Zielińska, Daria Widawska, Maria Dębska, Joanna Majstrak, Karolina Nowakowska, Joanna Brodzik, Dagmara Kaźmierska. Swoją pomoc również zadeklarowały piosenkarki Tatiana Okupnik i Joanna „Ruda” Lazer. Na kartach kalendarza zobaczyć można Justynę Kowalczyk-Tekieli, czterokrotną zdobywczynię Pucharu Świata w biegach narciarskich oraz dr Irenę Eris – założycielkę i współwłaścicielkę firmy Dr Irena Eris. Do kart kalendarza pozowała również Edyta Pazura i dziennikarka Anna Kalczyńska.

Zwieńczeniem akcji co roku jest premierowa gala charytatywna, podczas której odbywa się prezentacja nowej edycji kalendarza i licytacja poszczególnych kart przelanych na płótno, a także dodatkowych upominków przekazanych na licytację przez darczyńców. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza oraz licytacji na stronie internetowej zostaje przeznaczony na rzecz Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”. W tym roku ze względu na sytuację epidemiologiczną gala odbyła się w nowej formule, opartej na wywiadach z paniami zaangażowanymi w projekt i licytacji online. Najwyższą kwotę podczas licytacji osiągnęła okładka kalendarza, na której zapozowały w duecie Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel i Ewa Błaszczyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do zapoznania się z making offem z sesji do kalendarza charytatywnego:

Słuchaj podcastu NowyMarketing