TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

The Greatest Gift: Steve Carell jako sfrustrowany Święty Mikołaj w bożonarodzeniowym spocie marki Xfinity

The Greatest Gift: Steve Carell jako sfrustrowany Święty Mikołaj w bożonarodzeniowym spocie marki Xfinity
2020 rok każdemu dał w kość – nawet Świętemu Mikołajowi. W najnowszym spocie marki Xfinity ta postać tak nierozłącznie kojarząca się z Bożym Narodzeniem stara się wymyślić prezent, który zrekompensowałby wszystkim te fatalne 12 miesięcy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-04

W świątecznym spocie marki Xfinity, oferującej w Stanach Zjednoczonych telewizję kablową, internet, telefon, a także usługi bezprzewodowe, w rolę Świętego Mikołaja wciela się znany aktor komediowy Steve Carell, który prosi swoje elfy o wsparcie go w wymyśleniu prezentów dla dzieci. Przy czym zaznacza, że nie mogą to być tradycyjne prezenty, takie jak na przykład zabawki, bo 2020 rok niewątpliwie dał się każdemu we znaki – a świąteczne upominki mają przynajmniej w pewnym stopniu zrekompensować te fatalne 12 miesięcy. 

W pewnym momencie jeden z elfów Mikołaja wpada na pomysł, by obdarować wszystkich prezentami, które wprowadzają w świąteczny nastrój, a przede wszystkim – są zachętą do spędzenia czasu wśród najbliższych. 

Za realizację odpowiada agencja Goodby Silverstein & Partners.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, zachęcamy do sprawdzenia naszego zestawienia świątecznych kampanii, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing