Biedronka rozpoczęła współpracę z Diners Club

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biedronka rozpoczęła współpracę z Diners Club

W sklepach sieci Biedronka można już płacić kartami Diners Club. To kolejne rozszerzenie palety możliwych sposobów płatności dla klientów Biedronki, a jednocześnie dodatkowa zachęta do utrzymywania dystansu społecznego poprzez jak najczęstsze dokonywanie płatności bezgotówkowych.

W tym wyjątkowym czasie pandemii sieć Biedronka szczególnie dba o swoich klientów i pracowników starając się zawsze, jeśli to możliwe, zapewniać jak najwyższy poziom bezpieczeństwa zakupów. Klienci sieci coraz częściej korzystają z kas samoobsługowych i coraz chętniej płacą za zakupy nie używając gotówki. W ostatnich pięciu latach liczba transakcji bezgotówkowych realizowanych w sklepach sieci Biedronka wzrosła z ok. 35 proc. do ponad 55 proc.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Każdemu rozwiązaniu, jakie podejmujemy, towarzyszy nadrzędny cel: wygoda, komfort i bezpieczeństwo naszych klientów. Taki jest również cel współpracy z Diners Club – mówi Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor Działu Skarbca sieci Biedronka.

Akceptacja kart Diners Club przez Biedronkę to również istotny krok w kierunku popularyzacji tych kart na polskim rynku, biorąc pod uwagę liczebność sieci ponad 3 tys. sklepów Biedronki.

– Jesteśmy dumni ze współpracy z Jeronimo Martins Polska i Bankiem Pekao S.A. Dzięki takim udanym projektom zapewniamy komfort i wygodę dokonywania kartami Diners Club także codziennych zakupów, zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami i potrzebami naszych klientów – powiedział Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.

Agentem rozliczeniowym dla transakcji kartami Diners Club w Biedronce jest Bank Pekao S.A.

– Z naszej perspektywy to kolejny ważny i potrzebny krok w upowszechnianiu płatności bezgotówkowych w naszym kraju – dodaje Artur Jurgielewicz, dyrektor Biura Akceptacji Kart w Banku Pekao S.A.

Biedronka jest liderem wśród sieci handlowych we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, co widać również m.in. na przykładzie kas samoobsługowych w sklepach. Obecnie w ponad 1000 sklepów sieci w całej Polsce znajduje się ponad 3500 takich urządzeń. Dla Biedronki kluczowe jest także bezpieczeństwo klientów i pracowników. Od początku pandemii sieć wprowadziła wiele rozwiązań wciąż obowiązujących w placówkach. To m.in. specjalne osłony z pleksiglasu przy kasach czy taśmy wyznaczające dystans między kupującymi, a także rękawiczki jednorazowe lub żele dezynfekujące do dyspozycji klientów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij