Biedronka rozpoczęła współpracę z Diners Club

W sklepach sieci Biedronka można już płacić kartami Diners Club. To kolejne rozszerzenie palety możliwych sposobów płatności dla klientów Biedronki, a jednocześnie dodatkowa zachęta do utrzymywania dystansu społecznego poprzez jak najczęstsze dokonywanie płatności bezgotówkowych.
O autorze
1 min czytania 2020-12-09

W tym wyjątkowym czasie pandemii sieć Biedronka szczególnie dba o swoich klientów i pracowników starając się zawsze, jeśli to możliwe, zapewniać jak najwyższy poziom bezpieczeństwa zakupów. Klienci sieci coraz częściej korzystają z kas samoobsługowych i coraz chętniej płacą za zakupy nie używając gotówki. W ostatnich pięciu latach liczba transakcji bezgotówkowych realizowanych w sklepach sieci Biedronka wzrosła z ok. 35 proc. do ponad 55 proc.

– Każdemu rozwiązaniu, jakie podejmujemy, towarzyszy nadrzędny cel: wygoda, komfort i bezpieczeństwo naszych klientów. Taki jest również cel współpracy z Diners Club – mówi Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor Działu Skarbca sieci Biedronka.

Akceptacja kart Diners Club przez Biedronkę to również istotny krok w kierunku popularyzacji tych kart na polskim rynku, biorąc pod uwagę liczebność sieci ponad 3 tys. sklepów Biedronki.

– Jesteśmy dumni ze współpracy z Jeronimo Martins Polska i Bankiem Pekao S.A. Dzięki takim udanym projektom zapewniamy komfort i wygodę dokonywania kartami Diners Club także codziennych zakupów, zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami i potrzebami naszych klientów – powiedział Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agentem rozliczeniowym dla transakcji kartami Diners Club w Biedronce jest Bank Pekao S.A.

– Z naszej perspektywy to kolejny ważny i potrzebny krok w upowszechnianiu płatności bezgotówkowych w naszym kraju – dodaje Artur Jurgielewicz, dyrektor Biura Akceptacji Kart w Banku Pekao S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Biedronka jest liderem wśród sieci handlowych we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, co widać również m.in. na przykładzie kas samoobsługowych w sklepach. Obecnie w ponad 1000 sklepów sieci w całej Polsce znajduje się ponad 3500 takich urządzeń. Dla Biedronki kluczowe jest także bezpieczeństwo klientów i pracowników. Od początku pandemii sieć wprowadziła wiele rozwiązań wciąż obowiązujących w placówkach. To m.in. specjalne osłony z pleksiglasu przy kasach czy taśmy wyznaczające dystans między kupującymi, a także rękawiczki jednorazowe lub żele dezynfekujące do dyspozycji klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się