Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Valkea odpowiedzialna za realizację niestandardowych działań promocyjnych marki innoGIO

O autorze
1 min czytania 2020-12-10

InnoGIO to producent urządzeń dla dzieci i dorosłych z kilku różnych dziedzin (lampki nocne, termometry i nebulizatory, szczoteczki soniczne, lampy UV, produkty z kategorii beauty). W celu wypromowania oferty klienta na tle konkurencji, poza standardowymi działaniami reklamowo-marketingowymi, agencja podjęła działania zmierzające ku formom niestandardowym, budującym wizerunek marki w innowacyjny i kreatywny sposób.

Valkea jest m.in. pomysłodawcą książeczki, dodawanej bezpłatnie do sprzedawanych lampek, zawierającej zbiór magicznych opowiadań z przygodami bohaterów ożywionych lampek. Agencja stworzyła także serię animowanych Świetlnych Bajek, których bohaterami są silikonowe lampki nocne opowiadające wierszowane bajki.

Valkea realizuje również kampanię mającą na celu promocję szczoteczek sonicznych produkowanych przez markę. Przygotowała zabawne historie Ząbiaków – mieszkańców jamy ustnej, których ukochaną rozrywką są masaże szczoteczkami sonicznymi InnoGIO. Ich przygody najmłodsi mogą śledzić w publikowanych komiksach.

Do zadań Valkea należy także prowadzenie i bieżące dostarczanie kontentu na profil marki na Facebooku ukazujący innowacyjne spojrzenie na asortyment InnoGIO. Agencja stworzyła również stronę internetową www.mini-gio.pl. To platforma komunikacji z dziećmi i rodzicami, na której użytkownicy mają dostęp do gier, zabaw, quizów, a także wiedzy merytorycznej. Mogą oni wygrywać produkty InnoGIO, zdobyć zniżki zakupowe, pobrać kolorowanki i bawić się, poznając przygody GIObohaterów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja odpowiada ponadto za obsługę PR marki – tworzy informacje prasowe na temat produktów InnoGIO ze wszystkich kategorii, a także przygotowuje przesyłki kreatywne dla dziennikarzy umożliwiające bezpośrednie zapoznanie się z asortymentem marki. Zajmuje się współpracą z influencerami parentingowymi oraz ambasadorami marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing