Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza akcja „Pomocne Pudełko” z myślą o potrzebujących

Rusza akcja „Pomocne Pudełko”, której celem jest przekazanie ponad 1700 posiłków potrzebującym z Warszawy, Krakowa i Białegostoku. Inicjatorem i organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego wraz z firmami Cateromarket, Goodspeed i InPost.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

W ramach akcji „Pomocne Pudełko” w tygodniu poprzedzającym święta, czyli w dniach 14-18 grudnia 2020 roku do trzech lokalizacji – w Warszawie, Krakowie oraz w Białymstoku – zostaną rozwiezione posiłki dla potrzebujących, które będą przygotowane przez firmy cateringu dietetycznego, które dołączyły do akcji. Partnerami akcji, po stronie potrzebujących, są organizacje: Serce Miasta, Zupa na Plantach oraz Stowarzyszenie ku dobrej nadziei.

Do akcji włączyło się 14 firm oferujących catering dietetyczny: Catering2be, Dieta Premium, Dietbox, Fit Kalorie, Fit na 5, Fitness Catering, Fresh Catering, LightDiet, Mihiderka W Drodze, Przełom w Odżywianiu, Rukola, WJEM, Wygodnadieta.pl oraz Zdrowy Smak. Firmy te przekażą w tym tygodniu łącznie ponad 1700 posiłków.

Codziennie, od 14 do 18 grudnia logistyczni partnerzy Pomocnego Pudełka, czyli Goodspeed i InPost rozwiozą do organizacji pomocowych posiłki od firm cateringowych, które przyłączyły się do akcji.

– Inicjatywa, którą podjęliśmy, ma na celu pomoc osobom w potrzebie w tym szczególnym przedświątecznym czasie. Cieszymy się, że wiele firm cateringowych dołączyło do naszej akcji, a dzięki naszym partnerom logistycznym mamy możliwość sprawnie przekazać posiłki tam, gdzie osoby potrzebujące będą mogły z nich skorzystać. Wierzymy, że w ten sposób chociaż w drobnym zakresie wpłyniemy na jakość ich życia. To pierwsza taka akcja organizowana przez nasze stowarzyszenie. I pewnie na niej nie poprzestaniemy – komentuje Marek Lekki ze Stowarzyszenia Przedsiębiorców Branży Cateringu Dietetycznego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj