CBD to jedna z wielu substancji aktywnych występujących w konopi siewnej, z której powstają olejki Hemp Juice. Nie posiada żadnych właściwości odurzających, natomiast szeroko udokumentowany jest jej pozytywny wpływ na ludzki organizm.
I choć olejki CBD to produkt w pełni legalny, systemy reklamowe wdrożyły liczne obostrzenia związane z ich reklamowaniem. Tik Tok Ads i Pinterest całkowicie wykluczają możliwość reklamowania olejków CBD. Facebook Ads i Google Ads oficjalnie zabraniają reklamy takich produktów, jednak analiza przeprowadzona przez KERRIS Select, business unit KERRIS Group zajmujący się performance marketingiem, wykazała, że jest to możliwe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Zbadaliśmy ewentualne opcje promocji i udało nam się rozpocząć wyświetlanie reklam w platformach Google i Facebook z brandem klienta. Sprawdziliśmy również, że LinkedIn Ads zezwala na promocję CBD. I choć ten kanał nie jest pierwszym wyborem dla tego typu produktów, będziemy stosować niekonwencjonalne metody dotarcia, które naszym zdaniem przyniosą oczekiwane rezultaty – powiedział Jędrzej Zarychta, head of KERRIS Select.
Dodatkowym wyzwaniem dla agencji jest również przeniesienie filozofii marki związane z estetyką produktów i doświadczeniem konsumenckim na formaty reklamowe, często wyłącznie tekstowe, wykazujące się największą konwersją w kanałach digital.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024