Badanie potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+ w sektorze komunikacji marketingowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Badanie potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+ w sektorze komunikacji marketingowej

Kwestia aktywności zawodowej pokolenia silver jest coraz częściej przedmiotem dyskusji społecznej. Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, chcąc dowiedzieć się, jak wygląda sytuacja zawodowa osób powyżej 50. roku życia w branży marketingowej, rozpoczęła badanie nt. potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych tej grupy wiekowej. Celem badania będzie opracowanie dobrych praktyk branżowych w obszarze zatrudnienia i rozwoju kwalifikacji starszego pokolenia. Etap badania ilościowego będzie trwał do 22 grudnia br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ankietę można wypełnić na tej stronie.

Starzenie się społeczeństwa jest istotnym czynnikiem wpływającym na trendy społeczne. Pokolenie osób powyżej 50. roku życia będzie zwiększać swoją liczbę, co przełoży się na wzrost aktywności tej grupy w różnych aspektach życia, także zawodowych.

Wyniki zebrane w Badaniu pozwolą na zgromadzenie wiedzy na temat stanu faktycznego, możliwości i problemów doświadczanych przez osoby 50+ na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Zgromadzona wiedza będzie podstawą do opracowania tak zwanych dobrych praktyk kierowanych do osób, które ukończyły 50. rok życia, posiadających kwalifikacje nieadekwatne do potrzeb sektora i chcących kontynuować lub rozpocząć pracę w branży marketingowej.

Ankieta adresowana jest do kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników HR oraz innych przedstawicieli firm z sektora komunikacji marketingowej, którzy mają udział w polityce zatrudnieniowej swoich organizacji. Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej, z uwzględnieniem następujących kodów:

  • PKD J58.1 - Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
  • PKD J59 - Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
  • PKD J60 - Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
  • PKD M.73.1 – Reklama.

Badanie realizowane jest na zlecenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przez niezależny instytut badawczy SW Research, a dane zebrane w trakcie badania są anonimowe, mają charakter poufny i będą prezentowane jedynie w postaci zbiorczych opracowań statystycznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij