Nowa rzeczywistość wyzwala innowacje i kreatywność. Orange podsumowuje 2020 rok

Nowa rzeczywistość wyzwala innowacje i kreatywność. Orange podsumowuje 2020 rok

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2020 roku marka Orange? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2021 roku?

Pozostałe podsumowania roku 2020 przeczytasz tu >

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O roku 2020 dla marki Orange opowiada Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Największy sukces dla marki Orange w 2020 roku

Umocnienie pozycji lidera rynkowego i sieci numer 1 w Polsce. Wzrost liczby użytkowników, zwłaszcza światłowodów i ofert konwergentnych. Bardzo dobry wynik, jeśli chodzi o satysfakcję naszych klientów z usług.

Najtrudniejsze wyzwanie dla marki Orange w 2020 roku

Szybka adaptacja sieci detalicznej do funkcjonowania w dobie obostrzeń pandemicznych. Dostosowanie się do reżimu sanitarnego wymagało wiele wysiłku organizacyjnego i poniesionych nakładów.

3 najciekawsze akcje w 2020 roku

  1. Na początku lockdownu, jako pierwsi na rynku daliśmy klientom darmowe pakiety internetu mobilnego i odblokowaliśmy część płatnych kanałów telewizyjnych.
  2. Wiosną wprowadziliśmy nowe, elastyczne plany firmowe, dające możliwości korzystania m.in. ze wsparcia IT, serwisu telefonu czy aplikacji biurowych.
  3. Uruchomiliśmy kolejne, innowacyjne usługi w całkowicie cyfrowej ofercie Orange Flex.

Akcja z najbardziej zaskakującymi efektami

Ogromny popyt na dostęp do światłowodów. Posiadanie stabilnego i szybkiego łącza internetowego w dobie pandemii stało się jednym z podstawowych potrzeb Polaków. Widocznym efektem zmian wywołanych pandemią jest przyśpieszenie, zarówno procesów cyfryzacji firm, jak i zmian wzorców konsumpcji gospodarstw domowych.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2020 roku

Dalszy wzrost znaczenia kanałów on-line, w tym coraz większy udział aplikacji mobilnych, ale także streaming i formaty wideo, jako uzupełnienie telewizji.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2021 roku

Zamierzamy w jeszcze większym stopniu koncentrować się na rozwoju kanałów digital w tym mediów społecznościowych oraz wielu nowych rozwiązaniach w ramach aplikacji Mój Orange, która stanowić będzie coraz ważniejszy punkt styku z marką.

Najbardziej obiecujące trendy marketingowe

Niezwykle dynamiczny rozwój technologii AI, którą z powodzeniem stosujemy m.in. w obsłudze klientów. Widzimy rosnące potrzeby klientów w zakresie cyberbezpieczeństwa – nasze rozwiązanie CyberTarcza zostało uznane za najlepsze na świecie operatorskie rozwiązanie z dziedziny bezpieczeństwa sieci. Rośnie rola ochrony środowiska i neutralności klimatycznej. Jako grupa Orange przyjęliśmy ambitny program zmierzający do jej osiągnięcia do roku 2040.

Ocena obecnej kondycji branży marketingowej

Pandemia odbiła się negatywnie na dynamice branży, ale jednocześnie nowa rzeczywistość wyzwala innowacje i kreatywność, Jestem przekonany, że przyśpieszenie transformacji cyfrowej będzie obfitować wieloma pozytywnymi zmianami.

3 najważniejsze cele i plany na 2021 rok

  1. Utrzymanie i wzmocnienie pozycji wiodącego dostawcy internetu oraz dalszy rozwój światłowodów.
  2. Budowa sieci 5G.
  3. Dalsza praca nad poprawą doświadczeń klientów i satysfakcji z użytkowania naszych usług.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij