TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trzy nowe agencje w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Huge Voice z Rzeszowa, PR Expert Group z Wrocławia i Sudety.pro z Kamiennej Góry to trzy kolejne agencje, które w grudniu zostały przyjęte do powstałego w październiku Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).
O autorze
2 min czytania 2020-12-18

– Wszystkie trzy nowe agencje w SAPR to firmy reprezentujące regionalne rynki usług PR a także generację agencji powstałych już w rzeczywistości rozwiniętych platform nowych technologii. Właśnie ten typ agencji nie miał do czasu powstania SAPR wystarczającego udziału w życiu branży. Dlatego tak cieszymy się z ich akcesu do naszego rozwijającego się Stowarzyszenia. Podobny profil mają firmy, które realizują obecnie procedurę aplikacyjną do SAPR (np. zbierając rekomendacje Klientów), a których przyjęcie ogłosimy już po Nowym Roku – powiedział Dariusz Tworzydło, prezes Zarządu SAPR.

Agencja Huge Voice powstała w wyniku połączenia potencjału działającej od 10 lat rzeszowskiej agencji One Voice Marketing Communications oraz zespołu kreatywnego HugeTECH – spółki zajmującej się rozwojem startupów. Klientami agencji są przede wszystkim startupy oraz firmy i marki, których wartość budowana jest na innowacjach technologicznych. Świadczy usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji 360 stopni. Zajmuje się między innymi kreowaniem wizerunku marek z wykorzystaniem kanałów komunikacji online i offline.

– Branża PR jest na tym etapie rozwoju, który wymaga wysokich kompetencji w obszarze e-PR. Obecnie klienci oczekują wsparcia zapewniającego im szybki wzrost. Czujemy się mocni w stosowaniu narzędzi komunikacji online, ale tym co decyduje o skuteczności jest przede wszystkim doświadczenie. Możliwość dzielenia się wiedzą w gronie czołowych, polskich agencji PR będzie dla nas niezwykle cenna. Jesteśmy pewni, że sami również wniesiemy wartościowy element kapitału intelektualnego do Stowarzyszenia – powiedział Grzegorz Hajduk, prezes zarządu Huge Voice.

PR Expert to jedna z najstarszych wrocławskich agencji PR. Od ponad dekady świadczy szeroki zakres usług budowania wizerunku i promocji dla firm B2B i B2C. Agencja realizuje działania m.in. z obszarów media relations, social media, strategii komunikacji, komunikacji kryzysowej, PR produktowego i kampanii. Obsługuje firmy z różnorodnych branż, z bogatym doświadczeniem w branży deweloperskiej, logistycznej i szeroko pojętej branży handlowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zdecydowaliśmy się na dołączenie do SAPR, ponieważ nieustannie szukamy możliwości rozwoju, chcemy poznawać nowych partnerów i dążyć do wymiany wiedzy. To nie tylko wspiera rozwój poszczególnych firm, ale przede wszystkim wzmacnia kondycję całej branży PR w Polsce. Dostrzegamy także potrzebę nowej, świeżej integracji agencji wyłącznie w oparciu o wspólne wartości, dobre praktyki i doświadczenie. W tym może być zupełnie nowy impuls dla PR-u w Polsce, a tego właśnie teraz bardzo potrzeba – powiedziała Adriana Kondratowicz, managing director w PR Expert.

Sudety.pro to agencja PR z siedzibą w Kamiennej Górze, która specjalizuje się w komunikacji społecznej branży turystycznej regionu sudeckiego oraz w marketingu terytorialnym jednostek samorządu terytorialnego. Wspiera lokalne samorządy w budowaniu ich unikatowych marek i rozpoznawalności. Pracuje także dla regionalnych firm, które delegują agencji swoje działania z zakresu komunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jesteśmy młodą firmą, która chce się rozwijać i wierzymy, że w gronie tak ważnych firm z polskiej branży komunikacji społecznej, uda nam się pozyskać dodatkową wiedzę i doświadczenie, potrzebne do rozwoju – powiedział Krzysztof Wojtas, właściciel agencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Powstało z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Agencje chcące czynnie uczestniczyć w budowaniu branży usług PR poprzez wstąpienie do SAPR mogą uzyskać bliższe informacje na temat Stowarzyszenia na stronie www.sapr.com.pl, gdzie znajdą też opisy projektów SAPR, a także kontakt ws. przystąpienia do tej organizacji.