Zalando poszerza zakres współpracy z The ICON Agency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zalando poszerza zakres współpracy z The ICON Agency

Wiodąca w Europie platforma internetowa Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The ICON.

Z początkiem stycznia 2021 roku Zalando poszerza zakres współpracy z The ICON Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social mediów, do kompetencji agencji dołącza dział Public Relations i Influencer Marketingu. Za działania PR-owe po stronie The ICON Agency będzie odpowiedzialny Piotr Mika, natomiast za Influencer Marketing Maria Stasiecka. Dział Social Media pozostaje w rękach Katarzyny Krukar. Produkty Zalando jeszcze w styczniu dostępne będą w showroomie wirtualnym i stacjonarnym przy ulicy Mokotowskiej 40/3.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do współpracy doszło w wyniku przetargu.

Za komunikację korporacyjną Zalando w Polsce nadal odpowiadać będzie agencja Clue PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij