Serce i Rozum przyjmują Bliźniaczki w najnowszej kampanii Publicis dla Orange

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Serce i Rozum przyjmują Bliźniaczki w najnowszej kampanii Publicis dla Orange

W Orange z Internetu można korzystać do woli i bez ograniczeń. Serce i Rozum po raz kolejny poratują Basię cierpiącą na ograniczony dostęp do sieci i przyjmą przysłane przez nią Bliźniaczki. Najnowsza kampania z udziałem popularnych bohaterów zwraca uwagę na zalety Neostrady.

Przygotowana przez agencję Publicis kreacja jest emitowana od 17 marca w telewizji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Neostrada to Internet bez ograniczeń oferowany w bardzo atrakcyjnej cenie. Usługę Orange doceni każdy, kto miewał problemy wynikające z limitów transferu ustalanych przez innych operatorów. Serce i Rozum są gościnni, dlatego przyjmą pod swój dach każdego, kto poprosi o pomoc w kwestii dostępu do sieci. W końcu u nich dobry Internet jest zawsze – powiedziała Monika Zaręba, Account Director  z agencji Publicis.

Przygotowany przez agencję Publicis spot można zobaczyć w stacjach  TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz sieci AtMedia. Zaplanowana jest rónież kampania internetowa. 

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jakub Zarzycki (Copywriter),  Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej).

Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją i postprodukcją zajął się  Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC. 

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, 50 spotów telewizyjnych i 61 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij