Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli świąteczną opieką seniorów w całej Polsce

Circle K we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz kolejny przekazali wsparcie osobom starszym. Celem grudniowej akcji było zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedświątecznym powinni zostać otoczeni opieką.
O autorze
1 min czytania 2021-01-11

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem od początku pandemii Covid-19 w Polsce, zwracają szczególną uwagę na potrzeby osób starszych. W grudniu sieć stacji Circle K zaprosiła do wspierania seniorów także swoich klientów, którzy dzięki zakupom w sklepach na stacjach własnych, przyłączyli się do akcji. 20% zysku ze sprzedaży produktów pozapaliwowych zostało przekazane na ufundowanie świątecznych paczek podopiecznym Polskiego Czerwonego Krzyża. Sieć Circle K przekazała wolontariuszom PCK także bony paliwowe, dzięki którym mogli dotrzeć do potrzebujących przed Świętami. W 2020 roku Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż przekazali łącznie prawie 8 tysięcy paczek z produktami dedykowanymi seniorom.

– Dzięki długofalowej współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem możemy nieść pomoc członkom naszych lokalnych społeczności. Szczególnie w dobie pandemii musimy pamiętać o seniorach, którzy nie tylko są bardziej narażeni na zachorowania, ale także na odosobnienie i samotność. Chcieliśmy sprawić, by poczuli, że nie są sami. Dziękujemy także naszym Klientom, którzy dołączyli do akcji poprzez zakupy na stacjach – powiedział Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj