Dagmara Witek-Kuśmider szefową kreacji Publicis Worldwide Polska

Dagmara Witek-Kuśmider awansowała na stanowisko chief creative officer w Publicis Worldwide Polska i kieruje 35 osobowym zespołem odpowiedzialnym za prace dla klientów oddziałów wchodzących w strukturę Publicis Worldwide Polska takich jak: Publicis Poland, Publicis Lion oraz Publicis Health.
O autorze
1 min czytania 2021-01-12

Dagmara Witek-Kuśmider związana jest z agencją od 2001 roku, kiedy rozpoczęła pracę na stanowisku copywriter. Przez 20 lat rozwijając swoje kompetencje w dziale kreacji i strategii, awansowała i zajmowała kolejne stanowiska, aż w 2016 roku wraz ze Sławkiem Figurą zostali deputy creative directorami Publicis Lion. W sierpniu 2020 roku Dagmara awansowała na Creative Director, a w styczniu tego roku przejęła zarządzanie całą kreacją i pełni rolę chief creative officer Publicis Worldwide Polska. Zdobyła wiele nagród na festiwalach w Polsce i zagranicą. Ma na swoim koncie statuetki Cannes Lion, Golden Drum, Comprix, KTR, Innovation, Mixx Awards, Złote Orły oraz Effie. Wielokrotnie zasiadała w jury KTR. W czasie minionych dwudziestu lat przyczyniła się do rozwoju agencji i budowania komunikacji największych jej klientów, m.in. PG, Prudential, BNP Paribas, Sanofi, PKP Intercity, Orange, Kompania Piwowarska, Maspex, MTV czy Garnier. Jako absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz międzynarodowych podyplomowych studiów z zarządzania na HCE i SGH doskonale łączy kreatywność z biznesową perspektywą. Jest inicjatorką powstania i wiceprezesem ds. Komunikacji Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali K.I.D.S., który dzięki nowym technologiom i know-how z biznesu pomaga placówkom pediatrycznym w procesie transformacji w szpitale przyszłości. Dagmara jest ambasadorką różnorodności, wspiera przedsiębiorcze kobiety w tworzeniu własnych firm jako mentorka programu Biznes w Kobiecych Rękach, współpracowała również z Fundacją Liderek Biznesu. Prywatnie mama dwóch synów, wielbicielka narciarstwa oraz piłki nożnej, a także pasjonatka gier strategicznych.

Do tej pory stanowisko chief creative officer piastował Paweł Merecz, który rozstał się z agencją.