Cztery nowe osoby dołączyły do zespołu 19 Południka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cztery nowe osoby dołączyły do zespołu 19 Południka

Zespół agencji 19 Południk powiększył się o 4 nowych pracowników. Zasilą oni dział kliencki, digital oraz graficzny. W ciągu roku skład osobowy agencji zwiększył się aż dwukrotnie, co idzie w parze z jej intensywnym rozwojem i realizacją nowych projektów.

Na zdjęciu od lewej: Daniel Sowa, Ania Polok, Olga Lech, Bartek Siwek

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do działu klienckiego dołączyła Anna Polok, obejmując stanowisko junior account managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach e-commerce / IT, odpowiadając za tworzenie contentu na kanały YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn oraz na blogi firmowe.

Dział digital powiększył się o dwie nowe osoby. Olga Lech objęła stanowisko junior digital project managera. Doświadczenia zawodowe zdobywała organizując szkolenia dla programistów w całej Polsce, a następnie w startupie zajmującym się biometrią behawioralną, którego klientem był m.in. mBank oraz ING Bank Śląski. Pracowała również jako product owner w Software House. Daniel Sowa objął z kolei stanowisko UX/UI designera. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy dla marek takich jak Converse, Samsung, T-Mobile, Noble Place, innogy, Time Trend czy Medicover. Odpowiadał m.in. za realizację projektów w obszarach responsive web design, digital, branding, DTP, social media i outdoor.

Dział graficzny zasilił natomiast Bartłomiej Siwek, obejmując stanowisko graphic designera. Wcześniej pracował m.in. dla Mokate i 3DGence oraz współpracował z markami takimi jak ORLEN, Kärcher, WRC Magazyn Rajdowy czy Madej&Wróbel.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno – kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij