Marketingowe Słowo sezonu 2020/2021

Marketingowe Słowo sezonu 2020/2021
Pod koniec ubiegłego roku zachęcaliśmy Was do wzięcia udziału w naszej ankiecie dotyczącej Marketingowego Słowa sezonu 2020/2021. Dzisiaj przedstawiamy wyniki!
O autorze
0 min czytania 2021-01-18

Ze względu na panującą pandemię koronawirusa i związane z nią obostrzenia tegoroczne słowo sezonu dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem. W naszej ankiecie łącznie wzięło udział 430 osób. Marketingowym Słowem sezonu 2020/2021 został lockdown, zyskując 144 głosy (33,5% wszystkich oddanych głosów). Kolejne miejsca w naszej ankiecie zajęły:

  1. webinar – 133 głosy,
  2. pandemia – 107 głosów,
  3. koronawirus – 93 głosy,
  4. TikTok –  77 głosów,
  5. zero waste – 68 głosów,
  6. koronamarketing – 63 głosy,
  7. podcast  – 52 głosy,
  8. live streaming – 49 głosów,
  9. kryzys – 47 głosów.

Dla przypomnienia, w 2020 r. Marketingowym słowem roku zostało zero waste, natomiast w pierwszej piątce znalazły się także: podcast, eko, TikTok i design thinking.