Marketingowe Słowo sezonu 2020/2021

Marketingowe Słowo sezonu 2020/2021

Pod koniec ubiegłego roku zachęcaliśmy Was do wzięcia udziału w naszej ankiecie dotyczącej Marketingowego Słowa sezonu 2020/2021. Dzisiaj przedstawiamy wyniki!

Ze względu na panującą pandemię koronawirusa i związane z nią obostrzenia tegoroczne słowo sezonu dla nikogo nie powinno być zaskoczeniem. W naszej ankiecie łącznie wzięło udział 430 osób. Marketingowym Słowem sezonu 2020/2021 został lockdown, zyskując 144 głosy (33,5% wszystkich oddanych głosów). Kolejne miejsca w naszej ankiecie zajęły:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  1. webinar – 133 głosy,
  2. pandemia – 107 głosów,
  3. koronawirus – 93 głosy,
  4. TikTok –  77 głosów,
  5. zero waste – 68 głosów,
  6. koronamarketing – 63 głosy,
  7. podcast  – 52 głosy,
  8. live streaming – 49 głosów,
  9. kryzys – 47 głosów.

Dla przypomnienia, w 2020 r. Marketingowym słowem roku zostało zero waste, natomiast w pierwszej piątce znalazły się także: podcast, eko, TikTok i design thinking.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij