Studio Warner Bros. zaprezentowało nowe logo

Studio Warner Bros. zaprezentowało nowe logo
Studio filmowe Warner Bros. postanowiło zmienić swoje obecne logo i zaprezentowało jego nową wersję.
O autorze
0 min czytania 2021-01-19

Kilka dni temu studio filmowe Warner Bros. ogłosiło zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Zaprezentowana nowa wersja logo bazuje dalej na projekcie z lat 20., jednak zostało ono spłaszczone, postawiono na flat design, a także nabrało jednolitych kolorów, niebieskiego i białego. Za stworzenie logo i zmiany w identyfikacji odpowiada firma Pentagram.


Nowe logo


Logo przed zmianą

Po raz pierwszy nowe logo zostało wykorzystane podczas premiery filmu Locked Down.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat dokonanych zmian w identyfikacji wizualnej marki, a także materiały graficzne je prezentujące można znaleźć na stronie studia Pentagram.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na zmianę identyfikacji wizualnej w tym roku zdecydował się również Burger King. Była to pierwsza od przeszło 20 lat taka zmiana dokonana przez markę. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Niedawno także marka General Motors zmieniła swoje słynne logo, które było stosowane przez nią od 1964 roku.