TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Electrolux wystartował z kampanią „Przedszkole bez smogu”

11 stycznia br. marka Electrolux wystartowała z najnowszą kampanią „Przedszkole bez smogu”. Celem akcji jest promowanie zdrowego oraz czystego powietrza w miejscach, w których przebywają dzieci. Kampania, której towarzyszy także dedykowany przedszkolom z całej Polski konkurs, potrwa do 7 lutego.
O autorze
1 min czytania 2021-01-22

„Przedszkole bez smogu” to najnowsza kampania Electrolux, która rozpoczęła się 11 stycznia br. W ramach akcji wystartował także konkurs skierowany do przedszkoli i żłobków, w ramach którego każdy może uwolnić przedszkole od smogu, alergii, kurzu, bakterii oraz wirusów. Electrolux dba o to, aby najmłodsi mogli oddychać zdrowym powietrzem. Dlatego aż 20 przedszkoli lub żłobków z całej Polski, które zostaną zgłoszone do akcji i następnie otrzymają największą ilość głosów, wygrają dla swojej placówki najnowszej generacji i najwyższej klasy oczyszczacz powietrza Electrolux Pure A9 z filtrem antysmogowym oraz dodatkowo filtrem antybakteryjnym i antywirusowym.

Mechanizm konkursu jest bardzo prosty, a udział w nim może wziąć każdy. Wystarczy wejść na stronę przedszkolebezsmogu.pl i zagłosować na wybraną placówkę, (każdy do akcji może także zgłosić nowe przedszkole czy żłobek). Swój głos można oddać raz dziennie.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do 7 lutego, składają się działania w social mediach, za które odpowiada dom mediowy Zenith. Kreację natomiast przygotowała agencja Cut The Mustard.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj