TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Decathlon został oficjalnym partnerem NBA

Już wkrótce w ponad 1 200 sklepach w kilkudziesięciu krajach dostępne będą produkty Decathlon z licencją NBA. To pierwsza taka współpraca Decathlonu z najlepszą ligą koszykarską na świecie. Przedsprzedaż sygnowanych produktów wystartuje już w lutym br.
O autorze
1 min czytania 2021-01-26

Decathlon, producent sprzętu sportowego i jeden z największych dystrybutorów sprzętu na świecie oraz National Basketball Association (NBA) ogłosiły właśnie nawiązanie długofalowej współpracy. W jej wyniku Decathlon został oficjalnym partnerem NBA w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej.

Partnerstwo zaowocuje stworzeniem linii koszulek, akcesoriów i obuwia w kolorach NBA zaprojektowanych przez Decathlon. Produkty z sygnowanej kolekcji Tarmak by Decathlon & NBA będą dostępne w regularnej sprzedaży w ponad 1 200 sklepach stacjonarnych Decathlon oraz na decathlon.com już od marca. Przedsprzedaż kolekcji wystartuje 12 lutego.

– Od momentu powstania marki Tarmak w 2016 roku, naszym marzeniem była współpraca z NBA, największą ligą koszykówki na świecie – powiedział Damien Dezitter, szef marki Tarmak. – Przyświeca nam wspólny cel, jakim jest popularyzowanie koszykówki na całym świecie, dlatego ta kooperacja przyszła nam zupełnie naturalnie – dodaje Dezitter.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z marką Decathlon, liderem w dystrybucji artykułów sportowych o globalnym zasięgu – powiedział Steve Griffiths, dyrektor ds. Globalnych partnerstw NBA EME. – Dzięki tej współpracy fani NBA i koszykarze z całego świata będą mieli dostęp do ekscytującej i innowacyjnej gamy produktów, która zachęci ich do gry w koszykówkę – wyjaśnia Griffiths.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj