Karolina Lopata dołącza do Fantasyexpo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karolina Lopata dołącza do Fantasyexpo

Do agencji gamingowej Fantasyexpo dołącza Karolina Lopata, która stanie na czele nowo powstałego działu jako creative & strategy manager.

Karolina dołączyła do Fantasyexpo na samodzielne stanowisko creative & strategy manager, tworząc od podstaw nowy dział agencji, którego zadaniem będzie strategiczne doradztwo partnerom biznesowym oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań, które mają łączyć marki ze światem gamingu. Zadba też o rozwój działu, powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy. Jej nieszablonowe podejście i merytoryczny wkład naszych specjalistów pozwolą wejść na kolejny level realizacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcje kreatywne, kompleksowe prowadzenie klientów i reżyserowanie wydarzeń to tylko część doświadczenia jakim może pochwalić się Karolina. Do tej pory współpracowała z takimi markami jak Facebook, Huawei, Orlen czy Ekstraklasa realizując ich plany marketingowe w ponad 12 państwach CEE.

Idąc o krok dalej i bazując na już oswojonym z gamingiem społeczeństwie dział strategiczno-kreatywny Fantasyexpo ma być powiewem świeżości i nieszablonowego myślenia o esporcie. – Właśnie dlatego chcąc udowodnić, że hasło first choice in gaming to nie tylko słowa, staramy się codziennie szukać nowych rozwiązań i myśleć o gamingu i e-sporcie globalnie  dodaje Krzysztof Stypułkowski, co-founder, Fantasyexpo

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij