Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol

O autorze
1 min czytania 2021-01-27

Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami. Kampania wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.

Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.

W klipie reklamowym przedstawione zostało szerokie portfolio produktów Dettol, które skutecznie pomagają w ochronie przed bakteriami i wirusami. Dettol Antybakteryjne mydło w płynie sprawdzi się idealne do mycia rąk w domu, a Dettol Antybakteryjny żel do rąk 50 ml warto zawsze mieć przy sobie, gdy wychodzimy na zewnątrz. Aby zachować właściwą higienę powierzchni w domu niezastąpione będą Dettol Antybakteryjny Spray Do Powierzchni oraz Dettol chusteczki antybakteryjne.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj