Rekordowa zbiórka sieci Lidl – 9 milionów złotych zebranych na WOŚP

Już po raz dwunasty Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrali razem w słusznej sprawie! W trakcie Wielkiego Finału, w niedzielę, 31.01, padła rekordowa kwota ze strony Lidla – 9 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Jak co roku, w trakcie Wielkiego Finału WOŚP, 31.01, wszyscy widzowie, partnerzy i darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowania zbiórek WOŚP. Dla Lidl Polska to już 12 lat współpracy z Fundacją WOŚP i tym samym 12. Wielki Finał. Zbiórki pieniężne w sklepach Lidl Polska trwały tym razem 6 tygodni i zaowocowały rekordowym wynikiem zebranych środków – 9 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie aż 33 mln zł na realizację celów zbiórek. W tym roku cel jest jak zawsze ważny i potrzebny – 29. „Finał z głową” wspiera laryngologię, otolaryngologię oraz diagnostykę głowy dzieci.

– Podziękowania należą się przede wszystkim klientom i pracownikom Lidl Polska. Po raz kolejny dokonaliśmy wspólnie wielkiej rzeczy – przekazaliśmy aż 9 mln zł na WOŚP, to rekord naszych dotychczasowych zbiórek. Łącznie, przez 12 lat naszego zaangażowania w zbiórki WOŚP zebraliśmy 33 mln zł. Kiedy rozpoczynaliśmy kwestę w naszych sklepach przed Świętami, nie przypuszczałem, że osiągniemy tak wiele. Cieszę się, że te pieniądze realnie wesprą cel 29. Finału WOŚP, w tym oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili ponad 23 000 osób. Znowu odnieśliśmy sukces! – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, prezes Zarządu Lidl Polska.

Chociaż zbiórki do skarbon już się zakończyły, aukcje WOŚP nadal trwają, w tym licytacja Karola Okrasy przy współpracy z Kuchnią Lidla. W tym roku jest to kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, która zostanie przygotowana i zaserwowana przez samego Karola. Aukcja potrwa do 14.02. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj