Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#OdKulis: Jak Marcin Najman i Krzysztof Stanowski zażegnali konflikt i „przeszli na TY”

#OdKulis: Jak Marcin Najman i Krzysztof Stanowski zażegnali konflikt i „przeszli na TY”
Głośny spór między Najmanem a Stanowskim zakończył się szczęśliwie – bokser i dziennikarz nie tylko spotkali się osobiście tuż po zakończeniu aukcji WOŚP, ale usiedli przy piwie Tyskie i „przeszli na TY”. Teraz przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji.
O autorze
2 min czytania 2021-02-02

W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Teraz przedstawiamy kulisy realizacji niestandardowych działań, zainicjowanych przez markę Tyskie, ze skonfliktowanymi Marcinem Najmanem i Krzysztofem Stanowskim.

Bokser i dziennikarz, którzy pod koniec ubiegłego roku, byli uwikłani w internetowy spór, spotkali się na niedzielnym (31.01) finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Częstochowie. Najman bowiem przekazywał Stanowskiemu osobiście wylicytowaną przez niego niebieską kurtkę. 

Marka Tyskie wykorzystała tę okazję do promocji przekazu platformy Przejdźmy na TY i przekonało Najmana i Stanowskiego, żeby pomimo różnic, usiedli przy piwie.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O kulisach niestandardowych działań z Marcinem Najmanem i Krzysztofem Stanowskim opowiadają Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie oraz Justyna Sztengreber, public relations director, Huta19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorzy i pomysłodawcy 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autorem pomysłu jest Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie. Pomysł rozwinięty został przez cały zespół i jesteśmy bardzo zadowoleni, że przyniósł tak pozytywny efekt.

Pomysł i koncepcja

Obserwowaliśmy ten konflikt w social media już od kilku miesięcy. Wyczuliśmy szansę w informacji, że dojdzie do spotkania. Kluczowe było tempo działania. Od pierwszego kontaktu ze Stanowskim i Najmanem do finału akcji mieliśmy około 10 dni. Wiedzieliśmy, że przejście na TY tych konkretnych postaci to potężny sygnał dla obserwujących – nawet jeśli wiele nas różni, zawsze jest coś, co może nas połączyć. Zwłaszcza dziś, w czasach ogromnych podziałów, siła tego insightu jest bardzo duża. Ta akcja to czysta idea marki Tyskie, którą przekazujemy od 3 lat w ramach platformy Przejdźmy na TY.

Osoby zaangażowane w realizację 

2 po stronie marki – Paweł Drubkowski i Jakub Michalski, za realizację i komunikację odpowiada Justyna Sztengreber i Huta19. Materiał wideo to działanie Kanału Sportowego.

Przygotowania

Około 10 dni od pierwszego kontaktu z postaciami do finału akcji.

Kolejne kroki

Tyskie od trzech lat realizuje misję łączenia Polaków mimo różnic w platformie przejdźmy na TY. Windy, Parawany, film autorstwa naszych konsumentów z udziałem W. Manna, historie społeczności wokół Śląskich lokali gastronomicznych – to wszystko ma na celu pokazać, że jako społeczeństwo jesteśmy w stanie spotkać się choć na chwilę, odłożyć na bok to, co nas dzieli. Czujemy ogromną siłę tego insightu. Planujemy dalej zachęcać Polaków do przechodzenia na TY. Będziemy adresować nasze największe podziały szukając między Polakami wspólnego gruntu, czego najlepszym przykładem jest nasza najnowsza kampania reklamowa z imionami na opakowaniach.

Największe wyzwania

Czas. Bez wsparcia Justyny nie zdążylibyśmy wszystkiego zaplanować i zrealizować w taki sposób.

Największe niespodzianki

Justyna Sztengreber: Wszystko, od momentu dotarcia do Częstochowy było dla nas niespodzianką. Nie znaliśmy miejsca, w którym będziemy. Nie mieliśmy konkretnego scenariusza spotkania, nie robiliśmy prób. Naszym zadaniem było odnaleźć się w tej sytuacji i uchwycić moment przełomowego Przejścia na TY w tych szczególnych okolicznościach. Udało nam się to pomimo dużych emocji dzięki współpracy i pozytywnemu nastawieniu wszystkich zaangażowanych.