Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

World Nutella Day – stworzony przez fanów dla fanów

Od 2007 roku World Nutella Day jest świętem fanów kremu Nutella na całym świecie i wyrazem ich zamiłowania do ulubionego przysmaku z orzechów laskowych i kakao.
O autorze
1 min czytania 2021-02-02

W piątek 5 lutego miłośnicy kremu Nutella zjednoczą się na całym świecie, aby wspólnie celebrować World Nutella Day. Za pośrednictwem mediów społecznościowych będą się wymieniać swoimi doświadczeniami oraz recepturami, wspólnie delektując się smakiem ulubionego na całym globie kremu z orzechów laskowych i kakao.

World Nutella Day został zainicjowany w 2007 roku przez amerykańską blogerkę Sarę Rosso, aby zainspirować globalną społeczność miłośników kremu Nutella do dzielenia się swoją pasją w mediach społecznościowych. World Nutella Day szybko stał się globalnym fenomenem, a fani na całym świecie zaczęli opowiadać o swoim zamiłowaniu do kremu Nutella.

W tym roku miłośnicy kremu Nutella będą ponownie mogli podzielić się swoją pasją na Twitterze @Nutelladay oraz na profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) używając hashtagu #WorldNutellaDay. Obchody tego święta będzie można śledzić poprzez polubienie oficjalnego profilu World Nutella® Day na Facebooku oraz na Twitterze @Nutelladay. Fani będą mogli również odwiedzić stronę www.nutelladay.com, gdzie pojawią się inspirujące pomysły na świętowanie tego szczególnego dnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj