Suszonki miesiąca: top 15 kreacji stycznia 2021

Suszonki miesiąca: top 15 kreacji stycznia 2021
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w styczniu 2021 roku.
O autorze
2 min czytania 2021-02-03

#1 Nowe logo Warner Bros.

W połowie stycznia br. studio filmowe Warner Bros. postanowiło zmienić swoje obecne logo. Zaprezentowana nowa wersja logotypu bazuje dalej na projekcie z lat 20., jednak zostało ono spłaszczone, postawiono na flat design, a także nabrało jednolitych kolorów, niebieskiego i białego. 

#2 Morsowanie i RTM’y marek 

Na początku roku social media zalały zdjęcia i relacje osób, które kontynuują lub dopiero rozpoczynają przygodę z morsowaniem. Nie trzeba było długo czekać na reakcje marek, które postanowiły odnieść się do nowego trendu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Netflix i promocja serialu „Lupin”

W styczniu br. na platformie Netflix swoją premierę miał serial o nazwie „Lupin” z Omar Sy w roli głównej. W ramach promocji produkcji aktor pojawił się w paryskim metrze i całkowicie incognito postanowił sam rozklejać plakaty reklamowe.

#4 IKEA i atrapy PS5 i Xbox Series X

Konsole PS5 i Xbox Series X są za duże na Wasze obecne meble? IKEA przychodzi z pomocą – na początku roku w niektórych swoich sklepach marka umieściła atrapy najnowszej generacji sprzętów gamingowych, aby pomóc klientom w wybraniu odpowiedniej szafki, która je pomieści.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Champs-Élysées jako miejski ogród

Władze Paryża ogłosiły niedawno, że już wkrótce największa ulica miasta – czyli Champs-Élysées – zostanie przekształcona w pełen roślinności, miejski ogród.

#6 Burger King i nowe logo

Marka Burger King w styczniu rozpoczęła rebranding – pierwsza od przeszło 20 lat zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje m.in. nowe logo, opakowania produktów, oznakowania i dekoracje lokali, a także stroje pracowników sieci.

#7 „Niedoskonałe” buraki na Ryneczku Lidla

W styczniu br. marka Lidl wykupiła część „niedoskonałych” buraków, o których informowały media na początku roku. W ten sposób rolnik ograniczył straty finansowe, a sieć zrealizowała kolejne działanie w duchu zero waste.

#8 Rządowa kampania #SzczepimySię

Kancelaria Premiera zaprezentowała niedawno nowy spot stworzony w ramach rządowej kampanii #SzczepimySię, w którym wystąpił Cezary Pazura. W filmie aktor przekonuje, że „szczepienie to nie tylko Twoja sprawa!”.

#9 Eksperyment Fundacji Daj Herbatę

Na początku stycznia br. Fundacja Daj Herbatę zainicjowała nową akcję, za pomocą której zwracała uwagę na fakt, że „problem bezdomności dotyczy każdego z nas”. W ramach inicjatywy w centrum Warszawy pojawiła się kukła przedstawiająca osobę bezdomną – lecz zamiast twarzy, miała ona lustro.

#10 Kapsuły dla bezdomnych w Ulm

W styczniu na terenie niemieckiego miasta Ulm zainstalowano futurystyczne kapsuły, które mają stanowić miejsce noclegowe dla osób bezdomnych i być schronieniem szczególnie w okresie zimowym, kiedy to występują ujemne temperatury.

#11 Tygodniowy maraton filmowy na bezludnej wyspie w ramach Goteborg Film Festival 2021

Organizatorzy tegorocznego festiwalu filmowego w Goteborgu przygotowali dla kinomaniaków nie lada gratkę – w ramach wydarzenia wysłali jedną osobą na tygodniowy maraton filmowy w latarni morskiej na bezludnej wyspie.

#12 Burger 2020 roku wg Burger Kinga

Brazylijski oddział Burger Kinga postanowił stworzyć nowego burgera, którego smak odzwierciedlałby trudny 2020 rok, który właśnie pożegnaliśmy. Jak smakuje taka kanapka? Dobrze się domyślacie – okropnie.

#13 Kontrowersyjna reklama Ryanaira „Zaszczep się i leć!”

Pod koniec grudnia 2020 roku Ryanair ruszył z nową międzynarodową kampanią pod hasłem „Jab&Go” (w Polsce znana jako „Zaszczep się i leć!”), w ramach której zachęca swoich klientów do szczepienia się na koronawirusa. Taka komunikacja linii lotniczych spotkała się z falą krytyki.

#14 Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie McDonald’s

Pod koniec stycznia br. McDonald’s powrócił z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała.

#15 ASICS z nowym logo i globalną kampanią #SunriseMind

W połowie stycznia br. ASICS zaktualizował swój logotyp i uruchomił globalną akcję charytatywną pod hasłem #SunriseMind, która miała na celu promocję aktywności fizycznej.