TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suszonki miesiąca: top 15 kreacji stycznia 2021

Suszonki miesiąca: top 15 kreacji stycznia 2021
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś dla przypomnienia i nutki inspiracji przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w styczniu 2021 roku.
O autorze
2 min czytania 2021-02-03

#1 Nowe logo Warner Bros.

W połowie stycznia br. studio filmowe Warner Bros. postanowiło zmienić swoje obecne logo. Zaprezentowana nowa wersja logotypu bazuje dalej na projekcie z lat 20., jednak zostało ono spłaszczone, postawiono na flat design, a także nabrało jednolitych kolorów, niebieskiego i białego. 

#2 Morsowanie i RTM’y marek 

Na początku roku social media zalały zdjęcia i relacje osób, które kontynuują lub dopiero rozpoczynają przygodę z morsowaniem. Nie trzeba było długo czekać na reakcje marek, które postanowiły odnieść się do nowego trendu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Netflix i promocja serialu „Lupin”

W styczniu br. na platformie Netflix swoją premierę miał serial o nazwie „Lupin” z Omar Sy w roli głównej. W ramach promocji produkcji aktor pojawił się w paryskim metrze i całkowicie incognito postanowił sam rozklejać plakaty reklamowe.

#4 IKEA i atrapy PS5 i Xbox Series X

Konsole PS5 i Xbox Series X są za duże na Wasze obecne meble? IKEA przychodzi z pomocą – na początku roku w niektórych swoich sklepach marka umieściła atrapy najnowszej generacji sprzętów gamingowych, aby pomóc klientom w wybraniu odpowiedniej szafki, która je pomieści.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#5 Champs-Élysées jako miejski ogród

Władze Paryża ogłosiły niedawno, że już wkrótce największa ulica miasta – czyli Champs-Élysées – zostanie przekształcona w pełen roślinności, miejski ogród.

#6 Burger King i nowe logo

Marka Burger King w styczniu rozpoczęła rebranding – pierwsza od przeszło 20 lat zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje m.in. nowe logo, opakowania produktów, oznakowania i dekoracje lokali, a także stroje pracowników sieci.

#7 „Niedoskonałe” buraki na Ryneczku Lidla

W styczniu br. marka Lidl wykupiła część „niedoskonałych” buraków, o których informowały media na początku roku. W ten sposób rolnik ograniczył straty finansowe, a sieć zrealizowała kolejne działanie w duchu zero waste.

#8 Rządowa kampania #SzczepimySię

Kancelaria Premiera zaprezentowała niedawno nowy spot stworzony w ramach rządowej kampanii #SzczepimySię, w którym wystąpił Cezary Pazura. W filmie aktor przekonuje, że „szczepienie to nie tylko Twoja sprawa!”.

#9 Eksperyment Fundacji Daj Herbatę

Na początku stycznia br. Fundacja Daj Herbatę zainicjowała nową akcję, za pomocą której zwracała uwagę na fakt, że „problem bezdomności dotyczy każdego z nas”. W ramach inicjatywy w centrum Warszawy pojawiła się kukła przedstawiająca osobę bezdomną – lecz zamiast twarzy, miała ona lustro.

#10 Kapsuły dla bezdomnych w Ulm

W styczniu na terenie niemieckiego miasta Ulm zainstalowano futurystyczne kapsuły, które mają stanowić miejsce noclegowe dla osób bezdomnych i być schronieniem szczególnie w okresie zimowym, kiedy to występują ujemne temperatury.

#11 Tygodniowy maraton filmowy na bezludnej wyspie w ramach Goteborg Film Festival 2021

Organizatorzy tegorocznego festiwalu filmowego w Goteborgu przygotowali dla kinomaniaków nie lada gratkę – w ramach wydarzenia wysłali jedną osobą na tygodniowy maraton filmowy w latarni morskiej na bezludnej wyspie.

#12 Burger 2020 roku wg Burger Kinga

Brazylijski oddział Burger Kinga postanowił stworzyć nowego burgera, którego smak odzwierciedlałby trudny 2020 rok, który właśnie pożegnaliśmy. Jak smakuje taka kanapka? Dobrze się domyślacie – okropnie.

#13 Kontrowersyjna reklama Ryanaira „Zaszczep się i leć!”

Pod koniec grudnia 2020 roku Ryanair ruszył z nową międzynarodową kampanią pod hasłem „Jab&Go” (w Polsce znana jako „Zaszczep się i leć!”), w ramach której zachęca swoich klientów do szczepienia się na koronawirusa. Taka komunikacja linii lotniczych spotkała się z falą krytyki.

#14 Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie McDonald’s

Pod koniec stycznia br. McDonald’s powrócił z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała.

#15 ASICS z nowym logo i globalną kampanią #SunriseMind

W połowie stycznia br. ASICS zaktualizował swój logotyp i uruchomił globalną akcję charytatywną pod hasłem #SunriseMind, która miała na celu promocję aktywności fizycznej.