Kilka dni temu studio filmowe Warner Bros. ogłosiło zmiany w swojej identyfikacji wizualnej. Zaprezentowana nowa wersja logo bazuje dalej na projekcie z lat 20., jednak zostało ono spłaszczone, postawiono na flat design, a także nabrało jednolitych kolorów, niebieskiego i białego. Za stworzenie logo i zmiany w identyfikacji odpowiada firma Pentagram.
Nowe logo
Zobacz również
Logo przed zmianą
Po raz pierwszy nowe logo zostało wykorzystane podczas premiery filmu Locked Down.
Więcej informacji na temat dokonanych zmian w identyfikacji wizualnej marki, a także materiały graficzne je prezentujące można znaleźć na stronie studia Pentagram.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na zmianę identyfikacji wizualnej w tym roku zdecydował się również Burger King. Była to pierwsza od przeszło 20 lat taka zmiana dokonana przez markę.
PS 2
Niedawno także marka General Motors zmieniła swoje słynne logo, które było stosowane przez nią od 1964 roku.