– Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada wieloletnie doświadczenie i bogate portfolio w zakresie obłsugi rynkowych liderów. Ofertę zaproponowaną przez Zenith, oceniliśmy jako najlepszą zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym – mówi Paweł Sikora, PR manager STS S.A.
W ramach nawiązanej współpracy, do zadań agencji mediowej Zenith należy przede wszystkim strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Wygrana w przetargu na obsługę mediową największej firmy bukmacherskiej w kraju, to dla nas ogrmna satysfakcja i sukces dla całego zespołu. Klient docenił nasze kompetencje oraz ekspertyzę w zakresie strategii planowania i zakupu powierzchni reklamowych. W ostatecznej decyzji Klienta znaczenie miała również przedstawiona przez nas korzystna oferta kosztowa – komentuje Anna Bartoszewska, dyrektor zarządzająca Zenith w Polsce.