Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową STS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową STS

Zenith, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmuje się obsługą mediową największej w Polsce firmy bukmacherskiej STS S.A. Kontrakt, z powodzeniem realizowany od początku 2021 roku, dotyczy działań na terenie Polski. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada wieloletnie doświadczenie i bogate portfolio w zakresie obłsugi rynkowych liderów. Ofertę zaproponowaną przez Zenith, oceniliśmy jako najlepszą zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym – mówi Paweł Sikora, PR manager STS S.A.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach nawiązanej współpracy, do zadań agencji mediowej Zenith należy przede wszystkim strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.

– Wygrana w przetargu na obsługę mediową największej firmy bukmacherskiej w kraju, to dla nas ogrmna satysfakcja i sukces dla całego zespołu. Klient docenił nasze kompetencje oraz ekspertyzę w zakresie strategii planowania i zakupu powierzchni reklamowych. W ostatecznej decyzji Klienta znaczenie miała również przedstawiona przez nas korzystna oferta kosztowa – komentuje Anna Bartoszewska, dyrektor zarządzająca Zenith w Polsce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij