Meble kuchenne z gwarancją na lata. Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meble kuchenne z gwarancją na lata. Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy przygotowany przez Salony Agata. To kontynuacja zabawnych perypetii Synowej i Teściowej, których role odgrywają Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.

Bohaterki kampanii w nowym spocie po raz kolejny prezentują widzom barwne dialogi utrzymane w humorystycznej konwencji. Tym razem Synowa wraz z Teściową poszukują idealnych mebli kuchennych. Oglądając jedną z aranżacji, zupełnie nieświadoma Gośka, zostaje doradcą… jej konkurentki sprzed lat. Sytuacja staje się pretekstem do zabawnego dialogu pomiędzy bohaterkami, którego tematem jest wieloletnia gwarancja… na meble kuchenne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To już czwarta historia przygotowana w ramach platformy „Meble i dodatki dla synowych i dla teściowych. Dla każdego” z udziałem Ambasadorek marki. Podczas prac nad tą kreacją istotne było dla nas zaakcentowanie informacji o atrakcyjnej ofercie modułowych mebli kuchennych Qubik z 15-letnią, bezpłatną gwarancją. Udało się ten ważny dla Klientów benefit przemycić w zabawnym, nieco kąśliwym dialogu, który podobnie jak to było w dotychczasowych historiach, prowadzą ze sobą nasze bohaterki – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów Agata. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – do 30% na wszystkie produkty. Promocja trwa od 3 do 27 lutego br. Komunikację w ramach nowego spotu uzupełniają także działania OOH.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL. Działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij