Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mio wspiera strażaków OSP

Rusza 2 edycja akcji wspierającej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej organizowanej przez markę Mio. W ramach akcji co miesiąc jedna jednostka otrzyma wideorejestator Mio MiVue C512.
O autorze
1 min czytania 2021-02-05

Od 1 lutego ruszała akcja „Mio wspiera OSP”, której celem jest strażaków w ich codziennych, poważnych zadaniach poprzez doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w wideorejestratory.

Dzięki nagraniom z wideorejestratora Mio strażacy będą mogli przeanalizować poszczególne etapy każdej akcji oraz mieć twarde dowody w przypadku spornych interwencji. Konkurs potrwa 6 miesięcy, podczas których marka przekaże 10 wideorejestratorów jako doposażenie wozów strażackich. Wystarczy przesłać zdjęcie/film/kolaż strażaków pracujących w jednostce na tle związanym tematycznie z Ochotniczą Strażą Pożarną (np. samochód, budynek OSP), na e-mail [email protected], aby wziąć udział w konkursie. Komisja co miesiąc wyłoni zwycięskie zdjęcie lub film. Ta jednostka otrzyma od Mio wideorejestrator Mio MiVue C512.

– Poprzednia edycja pokazała jak bardzo brakuje tego typu sprzętu w wyposażeniu pojazdów OSP. Liczne maile, w których strażacy-ochotnicy pytali o termin startu drugiej edycji utwierdziły nas w przekonaniu, że taka akcja jest niezwykle potrzebna. Ponieważ jesteśmy wdzięczni za pracę, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją ,,Mio wspiera OSP”. Chcemy w ten sposób wesprzeć jednostki ochotniczych strażaków i pokazać jak wiele robią dla swoich lokalnych społeczności. Formuła konkursu pozwoli dać jednakową możliwość wygrania kamery samochodowej Mio MiVue C512. Mamy nadzieję, że uda nam się w ten sposób podziękować strażakom za ich trud oraz wspomóc ich pracę! – wypowiedział się Łukasz Tetkowski, marketing manager CEE MiTAC Europe.

Wyniki będą publikowane na oficjalnym fanpagu Mio oraz w grupie zamkniętej na facebooku „Mio wspiera strażaków OSP”. Zgłoszenia można wysyłać na adres mailowy: [email protected] do 28 dnia każdego miesiąca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj