TikTok dzieli się wiedzą w ramach TikTok Talks

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TikTok dzieli się wiedzą w ramach TikTok Talks

Ruszyły zapisy na pierwsze z trzech zaplanowanych spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, które odbędzie się już w najbliższy wtorek 9 lutego o godzinie 14:00.

Są to pierwsze trzy wydarzenia zaplanowane w serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie”, w ramach których marka dzielić się będzie wiedzą na temat platformy, jej unikalnych możliwości reklamowych, trendów i wartości. Z kolei zaproszeni goście ze świata biznesu oraz twórcy opowiedzą o swoich doświadczeniach na TikToku. Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas najbliższego spotkania zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz – ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka – Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego – o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.

Webinary są elementem zainaugurowanej w styczniu kampanii marketingowej TikToka. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce. Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów Resolution.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij