Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Za nami rozdanie nagród XII edycji konkursu Polish National Sales Awards. Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

29 stycznia podczas Finałowej Gali online XII edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA.
O autorze
4 min czytania 2021-02-05

Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikalnej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania. 

– My wszyscy, w czasie, kiedy zaczęła się pandemia, znaleźliśmy się w położeniu, które wykroczyło poza nasze wyobrażenia. W najczarniejszych scenariuszach nie zakładaliśmy, że nagle, z dnia na dzień, znajdziemy się w sytuacji jednoczesnej zapaści popytu i podaży, załamania obiegu okrężnego pieniądza w gospodarce, co miało negatywny wpływ na sektor handlu i sprzedaży. Wcześniej takie realia widzieliśmy tylko na filmach science-fiction. Dziękuję całej Kapitule Sędziowskiej, członkom Komisji Sędziowskiej, wszystkim partnerom i patronom za duże zaangażowanie i wsparcie procesu. Podczas pracy nad XII edycją okazało się, że szczególnie w tak trudnym okresie rozwiązania jakie oferuje PNSA są potrzebne firmom. PNSA sprawdziła się jako narzędzie motywowania zespołów, nagradzania, promocji dobrych praktyk i postaw.  Wszyscy wychodzimy z tego trudnego okresu silniejsi, pewniejsi, mądrzejsi. Mamy za sobą lekcję doświadczeń ekstremalnych, których zapewne nie zdobylibyśmy za żadne pieniądze. To dobra lekcja i pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość, ale też wyciągać wnioski – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards, w przemówieniu otwierającym galę. 

W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach: Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales, Social Media w Customer Experience/Sales, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Sprzedawca w punkcie sprzedaży, Zespół Sprzedaży, Menedżer Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży, Przedstawiciel handlowy B2B, Menedżer Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Agent Ubezpieczeniowy, Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń, Doradca Klienta w Banku, Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku, Dyrektor Sprzedaży w Banku.

Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk, kandydatkę Kampanii Piwowarskiej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Udział w konkursie Polish National Sales Awards to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jest to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce, które promuje nowoczesne standardy profesjonalnej sprzedaży, przy zachowaniu wysokich norm etycznych w biznesie. Samo znalezienie się w gronie 3 osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego Zespołu. Udział w konkursie wiązał się oczywiście z dużą dawką emocji i pracy związanej z kolejnymi etapami, tym bardziej, że po raz pierwszy w historii prezentacje oraz finałowa gala odbyły się online, co było niemałym wyzwaniem. Dodatkowo uczestnictwo w PNSA było dla mnie chwilą zatrzymania się i analizy, która pozwoliła mi wybrać z wszystkich obszarów działalności Zespołu te, którymi warto się pochwalić i zaprezentować w konkursie. Jestem bardzo zadowolona z podwójnej wygranej, zdobycia Laureata w kategorii Menedżer ds. Obsługi Klienta i tytułu Supersprzedawcy. Wygrana nie tylko pokazuje jak ważną rolę Zespoły Wsparcia Sprzedaży pełnią w realizowaniu celów Działu Sprzedaży, ale także potwierdza, ze Silna Tożsamość zespołu, a ten, którym mam przyjemność zarządzać, niewątpliwie taką ma, jest podstawą do budowania wysokich standardów etycznych, pozwalających realizować stawiane przed nim zadania na najwyższym poziomie – komentuje laureatka.

W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna Prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Tracy wygłosił również specjalne przemówienie dla finalistów, laureatów i całego środowiska PNSA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W roli prelegentów gali pojawili się również wybitni przedstawiciele świata biznesu – wystąpili m.in. dr Chahid Fourali, członek zarządu PNSA; Paweł Siwecki – dyrektor generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej; Grzegorz Karasiewicz – prof. dr hab., dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Maciej Misztak – wieloletni dyrektor zarządzający firmy Mentholatum Ltd na Europę i byłe kraje Związku Radzieckiego, wieloletni wykładowca UW-Wydział Zarządzania na SWPS oraz Grzegorz Sobiecki – Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu, ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W Gali uczestniczyło ponad pięćset osób – w gronie gości znaleźli się przedstawiciele organizacji sprzedażowych, naukowych, firm, organizacji biznesowych i mediów.  Całą XII Finałową Galę PNSA, wraz z przemówieniami prelegentów, można zobaczyć tutaj:

Wyniki XII edycji Polish National Sales Awards:

1. Supersprzedawca

  • Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
  • Wyróżnienie: Szymon Marchewa, Bank Millennium

2. Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

  • Laureatka: Marta Łuczkiewicz, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Marcin Jacaszek, Provident Polska S.A.

3. Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales

  • Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia

4. Social Media w Customer Experience/Sales

  • Wyróżnienie: Maciej Śnieżek, Allegro.pl

5. Zespół Obsługi Klienta

  • Laureat: Mateusz Walczak, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Jan Tarachowicz, Kompania Piwowarska S.A.

7. Menedżer ds. Obsługi Klienta

  • Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
  • Wyróżnienie: Norbert Wasiakowski, Orange Polska

8. Sprzedawca w punkcie sprzedaży

  • Laureatka: Agnieszka Mucha, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Jacek Wojno, Orange Polska

9. Zespół Sprzedaży

  • Laureatka: Barbara Budzińska, Provident Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Rafał Sieczkowski, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Rafał Piekarski, Orange Polska

10. Menedżer Sprzedaży

  • Laureat: Paweł Kocurek, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Kamil Radwan, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Andrzej Wasielewski, Orange Polska

11. Dyrektor Sprzedaży

  • Laureat: Paweł Szupiluk, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Grzegorz Kolano, Provident Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Piotr Mendyk, Orange Polska

12. Przedstawiciel handlowy B2B

  • Wyróżnienie: Ewelina Krupka, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Mateusz Krysztofik, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny

13. Menedżer Sprzedaży B2B

  • Laureat: Krzysztof Zarzycki, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
  • Wyróżnienie: Łukasz Wielądek, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
  • Wyróżnienie: Sylwia Dobosz – Kowalska, Orange Polska

14. Telesprzedaż

  • Laureat: Karol Piątek, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Malwina Majewska, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Daniel Stafiej, Orange Polska

15. Key Account Manager

  • Laureat: Karol Górski, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny

16. Agent Ubezpieczeniowy

  • Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia

17. Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Laureat: Beata Tończyk-Juda, AVIVA

18. Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Laureat: Joanna Steifer, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • Wyróżnienie: Dariusz Kwiręg, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • Wyróżnienie: Hubert Banasiak, AVIVA

19. Doradca Klienta w Banku

  • Laureat: Ewa Skotowska, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Marcin Korona, BNP Paribas Bank Polska S.A.

20. Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku

  • Laureat: Szymon Marchewa, Bank Millennium
  • Wyróżnienie: Dawid Zięba, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Agnieszka Chmielewska, BNP Paribas Bank Polska S.A.

21. Dyrektor Sprzedaży w Banku

  • Laureat: Joanna Piętka, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Izabela Ferra – Słowik, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Sebastian Błaszczyk, BNP Paribas Bank Polska S.A.