OMD wygrywa globalnie AliExpress

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OMD wygrywa globalnie AliExpress

AliExpress, globalny internetowy serwis na rynku sprzedaży detalicznej należący do Alibaba Group, wyznaczył OMD jako globalną agencję mediową na rok 2021. Dzięki wygranej w przetargu Omnicom Media Group będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów w ramach całego portfolio produktów należących do AliExpress na kluczowych rynkach zagranicznych, uwzględniając Hiszpanię, Brazylię, Polskę, Koreę Południową i Arabię Saudyjską.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

OMD pozyskało klienta, przedstawiając innowacyjne podejście, które jest poparte dogłębną wiedzą rynkową, zrozumieniem potrzeb klientów oraz wiedzą w zakresie mediów dla zapewnienia wyników biznesowych dzięki wiedzy specjalistycznej opartej na danych.

Aby zapewnić globalny wzrost, oprócz centralnego zespołu zarządzającego z globalnego centrum w Szanghaju, zostaną także powołane zespoły działające na kluczowych rynkach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij