W InPost już „bez etykiety” – ruszyła kampania przygotowana przez BBDO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W InPost już „bez etykiety” – ruszyła kampania przygotowana przez BBDO

Jednym z celów InPost jest tworzenie świata prostych rozwiązań, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy, pasji i kreatywności swojego zespołu. Ta zasada znajduje odzwierciedlenie w nowej usłudze InPost, która całkowicie zmienia rynek wysyłek. Właśnie rusza multimedialna kampania reklamowa autorstwa agencji BBDO o możliwości nadawania przesyłki w aplikacji InPost bez drukowania etykiety, bez kolejek i przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kilkumiesięczna kampania obejmuje działania w telewizji i w przestrzeni digital w tym także z wykorzystaniem kanałów social mediów takich jak facebook, TikTok, instagram i influencerów.

Przy produkcji wideo pracowały: dom produkcyjny Makata, studio postprodukcyjne Lunapark, za udźwiękowienie odpowiedzialne było studio Głośno, media zaplanował MullenLowe Media Hub. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij