W InPost już „bez etykiety” – ruszyła kampania przygotowana przez BBDO

O autorze
0 min czytania 2021-02-09

Jednym z celów InPost jest tworzenie świata prostych rozwiązań, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy, pasji i kreatywności swojego zespołu. Ta zasada znajduje odzwierciedlenie w nowej usłudze InPost, która całkowicie zmienia rynek wysyłek. Właśnie rusza multimedialna kampania reklamowa autorstwa agencji BBDO o możliwości nadawania przesyłki w aplikacji InPost bez drukowania etykiety, bez kolejek i przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

Kilkumiesięczna kampania obejmuje działania w telewizji i w przestrzeni digital w tym także z wykorzystaniem kanałów social mediów takich jak facebook, TikTok, instagram i influencerów.

Przy produkcji wideo pracowały: dom produkcyjny Makata, studio postprodukcyjne Lunapark, za udźwiękowienie odpowiedzialne było studio Głośno, media zaplanował MullenLowe Media Hub. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj