Do faceADDICTED Jakub przeszedł z agencji Think Kong, gdzie zajmował się budowaniem społeczności ekspertów i pasjonatów wokół marki Adobe Polska. Swoją karierę zawodową zaczynał współpracując ze startupem StudentsWatch.pl gdzie zajmował się działaniami e-PRowymi.
W faceADDICTED będzie odpowiedzialny za realizację działań z wykorzystaniem Twittera oraz aktywności dedykowanych kształtowaniu pozytywnego wizerunku Klientów agencji w blogosferze.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakub jest socjologiem z wykształcenia i zamiłowania. Pasjonuje się również mediami społecznościowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań z wykorzystaniem blogów.