TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jakub Prószyński dołącza do faceADDICTED

Jakub Prószyński zasilił szeregi agencji innowacji i interakcji faceADDICTED na stanowisku Community Managera.
O autorze
0 min czytania 2012-07-31

Do faceADDICTED Jakub przeszedł z agencji Think Kong, gdzie zajmował się budowaniem społeczności ekspertów i pasjonatów wokół marki Adobe Polska. Swoją karierę zawodową zaczynał współpracując ze startupem StudentsWatch.pl gdzie zajmował się działaniami e-PRowymi.

W faceADDICTED będzie odpowiedzialny za realizację działań z wykorzystaniem Twittera oraz aktywności dedykowanych kształtowaniu pozytywnego wizerunku Klientów agencji w blogosferze.

Jakub jest socjologiem z wykształcenia i zamiłowania. Pasjonuje się również mediami społecznościowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań z wykorzystaniem blogów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj