Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez Hoya i Seiko

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez Hoya i Seiko

Ogólnopolska kampania „Wzrok OK” ma zachęcić Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalisty. Spot kampanijny będzie emitowany m.in. na platformach VOD, YouTube.

W trakcie pandemii więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń cyfrowych, a laptopy czy smartfony odgrywają w naszym życiu kluczową rolę. Zdalna nauka czy praca to ogromne wyzwane dla oczu. Długotrwałe korzystanie z urządzeń elektronicznych może powodować nie tylko cyfrowe zmęczenie wzroku, ale też jego pogłębiające się wady. Nasze oczy są teraz narażone na znacznie większy wysiłek, dlatego tak ważne jest zachowanie higieny wzroku i regularne wizyty u specjalisty. Wzrok, jeszcze bardziej niż do tej pory, stał się naszym kluczowym zmysłem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niestety jedynie połowa z nas regularnie bada wzrok. Nawet wśród użytkowników okularów 51% z nich odwiedza specjalistę ochrony wzroku rzadziej niż raz w roku. Do tego chętnie kupujemy okulary w miejscach takich jak drogeria czy apteka, a przez to korzystamy z nieodpowiednio dobranych soczewek okularowych.

To właśnie powód, dla którego firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska organizują ogólnopolską kampanię edukacyjną „Wzrok OK”, mającą na celu zachęcić Polaków do zadbania o wzrok i wizyty w salonie optycznym.

– Chcemy zwrócić uwagę na fakt, że w naszej nowej rzeczywistości wzrok ma kluczowe znaczenie a praca i nauka zdalna obciążają go jak nigdy dotąd. Dlatego tak ważnym jest, aby o niego zadbać i nie odkładać wizyty u specjalisty na później. W kampanii, którą organizujemy bohaterami są optycy. Nie promujemy naszych produktów – mówimy o problemach i możliwych rozwiązaniach, a decyzja o ich wyborze należy do specjalisty – mówi Szymon Grygierczyk, z-ca Dyrektora Generalnego Hoya Lens Poland. 

Pierwsza faza kampania edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij