Digital Marketing – szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach social mediów. Weź udział w programie i poszerz swoje umiejętności

Digital Marketing – szlakiem najnowszej wiedzy po algorytmach social mediów. Weź udział w programie i poszerz swoje umiejętności

Jesteś właścicielem firmy lub specjalistą ds. marketingu? Chcesz budować silną markę osobistą w social mediach i jednocześnie podnieść sprzedaż swoich usług i produktów w internecie?

Zachęcamy do wzięcia udziału w programie Digital Marketing, organizowanym przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów, w którym zdobędziesz dodatkowe umiejętności, tak wartościowe w dzisiejszych czasach.

Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów (GFKM) jest firmą szkoleniowo-doradczą specjalizującą się w szkoleniach i projektach rozwojowych dla kadry kierowniczej oraz personelu średnich i dużych firm polskich oraz międzynarodowych. Teraz do swojej oferty fundacja dodała program Digital Marketing, stworzony z myślą o osobach, które chcą zdobyć, pogłębić i uporządkować wiedzę oraz umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu. 

– Marketing to dziedzina, w której nieustannie trzeba się szkolić, uaktualniać wiedzę, podnosić kompetencje, tak aby dostosować marketing własnej firmy do obowiązujących trendów. Program Digital Marketing jest skierowany do specjalistów związanych z tym obszarem, osób pracujących w agencjach reklamowych oraz właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Do każdego, kto chce pogłębić wiedzę, poznać najnowsze trendy i zrozumieć ich ewolucję – mówi pomysłodawczyni programu Ewa Porowska, koordynator ds. marketingu, GFKM.

4 etapy zgłębiania tajników digital marketingu

Program został podzielony na kilka części – każda poświęcona jest poszczególnym zagadnieniom związanym z digital marketingiem. 

W pierwszym module uczestnicy poznają odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność w marketingu, a także dowiedzą się, jak w kreatywny sposób rozwiązywać problemy. 

W tej części przybliżone zostanie również zagadnienie finansów w marketingu – uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć budżet działań marketingowych, a także jak mierzyć efektywność nakładów marketingowych w krótkim i długim okresie.

W kolejnej części uczestnicy od podszewki poznają narzędzie Google Analytics. Nauczą się też, jak tworzyć kampanie w Google Ads i kierować swoje reklamy do odbiorców w taki sposób, by przyniosły one jak najwięcej korzyści firmie. 

Część trzecia otworzy możliwości, jakie biznesowi stwarza LinkedIn, a także jak budować skuteczną markę na tym portalu. Moduł ten poświęcony jest również skutecznym reklamom na Facebooku i Instagramie.

Natomiast w ostatniej części uczestnicy dowiedzą się, co dokładnie kryje się pod pojęciem „social media marketing”. 

– Podczas zajęć z social media marketingu uczestnicy pozyskają przekrojową wiedzę na temat najważniejszych platform społecznościowych w Polsce oraz ich możliwości w kontekście realizacji wybranych celów komunikacyjnych i biznesowych. Poznają najlepsze praktyki dot. działań organicznych (bezpłatnych), dowiedzą się, jak działają algorytmy odpowiedzialne za dystrybucję treści oraz jak mierzyć skuteczność działań w mediach społecznościowych. Omówione zostaną także tematy związane z szeroko pojętym retargetingiem, Pikselem Facebooka i grupami podobnych odbiorców. Uczestnicy dowiedzą się też jak mierzyć skuteczność działań reklamowych, interpretować wskaźniki i optymalizować swoje działania – mówi Szymon Lisowski, COO, Socjomania. 

Szereg korzyści

Jak zapewniają twórcy, program Digital Marketing, oprócz kluczowej wiedzy na temat kampanii w Google Ads lub na platformach, takich jak Facebook czy Instagram, łączy często pomijane elementy, takie jak kreatywność, czy też finanse w marketingu. 

– Od marketingowców wymaga się szerokiego wachlarza kompetencji. Zachowanie kreatywności w działaniu pod presją czasu, zgodnym z algorytmami social mediów, mieszczącym się przy tym w ramach budżetu, bywa naprawdę trudne. Oprócz umiejętności tworzenia kampanii, analizy ich skuteczności, istotne jest rozumienie aspektu finansowego – mówi Ewa Porowska. 

Dlatego też jedną z największych korzyści, jaką daje uczestnikom program, to poznanie praktycznych narzędzi, technik oraz metod pracy. 

– Robimy to w taki sposób, by uczestnicy od razu po zakończeniu szkolenia mogli wdrożyć zdobytą wiedzę we własnych organizacjach. Zadbaliśmy o to, by przekazywać najnowszą wiedzę, pochodzącą od najlepszych ekspertów – zaznacza Ewa Porowska. 

Praktycy digital marketingu

Skoro o ekspertach mowa, to warto poznać bliżej nazwiska praktyków marketingu, którzy będą dzielić się swoją wiedzą w ramach programu Digital Marketing.

Prowadzącymi spotkania będą: 

  • Adrian Gamoń, strateg, konsultant z zakresu social media marketingu i storytellingu, mówca i trener, 
  • Szymon Lisowski, praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital, COO Socjomania,
  • Jarosław Sokołowski, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, prezes zarządu PushAd Marketing Automation oraz chief technology officer w Grupie Adnext, 
  • Łukasz Sowiński, ekspert w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google Ads oraz Google Analytics,
  • Anna Engel, inicjatorka firmy szkoleniowej Angel Mind, odpowiada za wprowadzenie modelu edukacyjnego Edu, opartego o budowanie kultury myślenia,
  • Lucjan Śledź, dyrektor ds. finansowych w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, członek i przewodniczący rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie. 

Kwestie organizacyjne

Pierwszy moduł szkolenia (Kreatywność i Finanse w Marketingu) rozpoczyna się 27 marca br. i potrwa jeden dzień. Moduł drugi (Google Ads i Google Analytics) będzie miał miejsce w dniach od 09.04 do 11.04., natomiast trzeci (Reklama na Facebooku i Instagramie oraz Linkedin dla Biznesu) i czwarty (Social Media), kolejno – 24.04-25.04 i 15.05-16.05. Zajęcia będą odbywały się w godzinach od 8:30 do 15:30. 

Całe szkolenie kosztuje 4950 zł + 23% VAT. Zapisy odbywają się na tej stronie.

– Trendy w marketingu zmieniają się błyskawicznie, często osoby pracujące w marketingu nie mają wystarczająco dużo czasu na samodzielne pogłębienie i śledzenie zmian z tak różnych obszarów jak Facebook, Instagram, Linkedin, Google Ads, itp. Krótki program pomaga pogłębić, usystematyzować wiedzę i dostosować ją do potrzeb organizacji – dodaje Ewa Porowska. 

 

Artykuł powstał we współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij