Start kampanii wizerunkowej „Razem jesteśmy super!” Superbet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Start kampanii wizerunkowej „Razem jesteśmy super!” Superbet

Marka bukmacherska Superbet gra odważnie. Niedawno komunikowała współpracę z influencerami świata sportu i mediów, zaś teraz ruszyła z kampaniami w telewizji i internecie.

Kampania wizerunkowa pod hasłem „Razem jesteśmy super!” pokazuje jak bardzo dla Superbetu ważna jest społeczność, którą marka buduje wokół swoich influencerów m.in. Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko. Znani sportowcy działają na graczy zakładów jak magnes, który przyciągać ma do świadomej i odpowiedzialnej gry. Obstawianie ma być wysokiej jakości rozrywką dzięki aplikacji mobilnej bukmachera, wyposażonej w całkowitą nowość na rynku bukmacherskim, czyli społeczność SuperSocial pozwalającą na dzielenie się z innymi swoimi zagraniami, analizami i wygranymi. W SuperSocial poprzez swoją aktywność followersów zdobywają zarówno zwykli użytkownicy, jak i ambasadorzy marki, czy profile mediów współpracujących z bukmacherem. Wszyscy starają się udostępniać swoją wiedzę i wyczucie do wydarzeń sportowych i ze wszystkimi można wejść w interakcję, co zdobywa coraz większą popularność wśród klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom Superbet został wyróżniony w przyznanych niedawno „Nagrodach Bukmacherskich”. Firma która rozpoczęła swoją działalność online na polskim rynku rok temu, zdobyła uznanie w oczach branżowych ekspertów jako Debiut Roku oraz Innowacja Roku, a nominowana była także w kolejnych dwóch kategoriach, w tym niesamowicie mocnej i zdominowanej przez wieloletnich branżowych liderów kategorii Aplikacja Mobilna. Superbet zmienia zatem świat obstawiania w Polsce po tym jak zdobył pozycję niezaprzeczalnego lidera na rynku rumuńskim.

 

– Za Superbetem stoi silna, międzynarodowa grupa, a nasz zespół ma świeże pomysły. W 2021 roku chcemy się dynamicznie rozwijać i zdobywać coraz większą część rynkowych udziałów. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w zakresie innowacji. Będziemy ulepszać dotychczasowe projekty, wdrażać nowe i coraz śmielej pokazywać markę szerokiemu gronu odbiorców poprzez start kampanii telewizyjnej i Internetowej, czy w niedalekiej przyszłości akcje CSR – mówi Adam Lamentowicz, country manager Superbet w Polsce.

Głównym elementem kampanii „Razem jesteśmy super!” jest telewizyjny spot reklamowy, który bazuje na pozytywnych doznaniach przy emocjonowaniu się sportem w codziennym życiu.

Obecnie reklamę zobaczyć można między godziną 22 i 6, głównie w telewizyjnych kanałach sportowych oraz w Internecie w ramach formatów preroll. Od marca kampania rozszerzona zostanie o kreacje spotu komunikującego sponsorowanie Jana Błachowicza i Jerzego Dudka. Kampania prowadzona jest także w kilku kanałach komunikacji i na różnych formatach digital, w tym na dużych portalach informacyjnych (Onet, WP), sportowych (Sport.pl) oraz programatycznie i za pośrednictwem social mediów. Za produkcję spotu TV odpowiada rumuńska agencja Rusu+Borțun, a za zakup mediów w Polsce agencja OMD Media Direction.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij